Toon posts:

Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC

Pagina: 1
Acties:

• dennisbergh
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23-11 14:18
Hallo allemaal,

Net heb ik mijn nieuwe pc in elkaar gezet. Alleen zit er bij mijn voeding een PCI kabel met daaraan een verloopstuk van 6-8 ports + nog een extra 6+8 ports. Nu heb ik hem aangesloten met 1 kabel op de videokaart.

Alleen heb ik veel gehoord dat er eigenlijk 2 kabels heen moeten. Alleen vindt ik het raar dat ik dan 2 van die PCI kabels erbij krijg met verloopstuk.

Hierbij mijn pc:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 195,-€ 195,-
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 115,-€ 115,-
1VideokaartenGigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G€ 455,05€ 455,05
1BehuizingenNZXT H500 Zwart/Blauw€ 73,-€ 73,-
1MonitorenMSI Optix MAG271CQR Zwart€ 359,-€ 359,-
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16€ 101,99€ 101,99
1VoedingenCorsair RM650x (2018) Zwart€ 103,05€ 103,05
1Solid state drivesIntel 660p 1TB€ 104,-€ 104,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.506,09

Alvast bedankt voor het helpen.
Wat denken jullie dat het beste is zou het uitmaken 1 of 2 kabels?

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het maakt niks uit. Het 650W model van de RMx series heeft een tweede kabel omdat deze twee videokaarten kan ondersteunen die meer dan 225W kunnen verbruiken. De PCI-E kabels van de RMx kunnen ook makkelijk meer dan 225W aan. Gewoon aansluiten met een kabel werkt perfect.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee