Inventariseren van gebruikers met hun hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twiin3000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-04-2023
Hello,

Ik ben werkzaam als IT in een sterk groeiende omgeving en moet veel hardware uitgeven aan gebruikers.
Ik zou deze gebruikers en de hardware die zij mee krijgen graag in een software (database) omgeving willen registreren.

Zijn hier aanbevelingen voor? Wat gebruiken jullie? Ik ben moe van allerlei excel bestandjes en wil een volwassen oplossing. Pro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En wat heb je zelf al onderzocht en gevonden?
Wellicht zijn wij wel een beetje moe om antwoorden te geven op zaken waar je ook best zelf tijd en energie in kan steken.

Op het forum is het de bedoeling om eerst zelf wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Ik kan in je topic helaas niet zien dat dit is gebeurd. Daarnaast ontbreekt er een hoop informatie, zoals je budget, omgeving, etc. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even zelf op onderzoek uit, mocht je daarna nog vragen hebben open dan gerust een nieuw topic. Let dan wel even op het bovenstaande.

[ Voor 57% gewijzigd door Microkid op 02-10-2019 21:31 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je zoekt iets dat bekend staat als een CMDB. Met die zoekterm moet je al wat meer informatie kunnen vinden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.