wie heeft er nog meer deze video kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• winnubst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 14:25
Ik heb al een tijdje een aopen geforce PA256 deluxe II (is een GTS) en ben er erg tevreden mee. Nu lees ik veel over asus en andere merken, maar nooit iets over deze kaart (1 hit met de search) Nu wil ik een beetje gaan tunen met dit kaartje en wil wel eens weten wat andere gebruikers voor een instellingen hebben. Ik zie mensen met andere kaarten veel last hebben met het vinden/installeren van core en mem snelheden, maar aopen levert daar gewoon een of ander handig programma voor. Je kan instellen wat de snelheid en het voltage van de core en het mem moet zijn. Ook kan je hierin de snelheid van de koeler en de core temp in zien en aanpassen.
Nog even voor de duidelijkheid: wie heeft er dus ook zo'n kaart of ervaring met dit kaartje?

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zie dat ding erg weinig in online winkels, mischien is het daarom zo onbekend ?

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

hij is wel duur.. en niet veel beter dan de andere denk ik.... dus waarom niet de goedkopere dan he? :)

• winnubst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 14:25
Maar daar gaat het niet om, ik wil graag weten wat de ervaringen van andere gebruikers zijn

• serialkiller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08-2023

serialkiller

Rare jongens die pc's....

Nou ik vul dit draadje toch nog maar aan want ik kon deze pas kopen bij Alternate voor 59,- euro. Prima kaartje hoor, draait hier onder XP en alle drivers daarvoor kon ik van de Aopen site afhalen, klasse!

De instellingen die ik gebruik zijn niet zo denderend maar ik geloof dat er een hoop uit te halen is.

Samsung S8 | | leukste tweak: 2x512 ADATA PC3200 11-3-2-2@2,8v |

Verwijderd

Niet echt meer relevant.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.