Ik heb in juli mijn master afgeron in Groningen en ben nu op zoek naar een startersfunctie. Nu heb ik het hier vrij goed voor elkaar qua woonruimte en wonen al mijn vrienden hier ook. Het nadeel is echter dat er maar heel weinig juridisch werk hier te vinden is en ik bang ben noodgedwongen te verhuizen naar de randstad. Ik zoek niet perse een functie in de juridische sector maar wel op WO niveau en wil minimaal 2k netto verdienen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Momenteel zoek ik op indeed naar juridische vacatures en traineeships met maximaal een uur reistijd maar tot nu toe niet echt veel succes omdat er niet heel veel vacatures zijn of ze sluiten niet aan op mijn rechtsgebied maar zelfs dan solliciteer ik er nog op. Ik heb een hekel aan reistijd dus liefst woon ik zo dicht mogelijk bij mijn werk. Mijn laatste redmiddel is om te verhuizen naar Rotterdam omdat daar erg veel werk is en woonruimte betaalbaar is
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Momenteel zoek ik op indeed naar juridische vacatures en traineeships met maximaal een uur reistijd maar tot nu toe niet echt veel succes omdat er niet heel veel vacatures zijn of ze sluiten niet aan op mijn rechtsgebied maar zelfs dan solliciteer ik er nog op. Ik heb een hekel aan reistijd dus liefst woon ik zo dicht mogelijk bij mijn werk. Mijn laatste redmiddel is om te verhuizen naar Rotterdam omdat daar erg veel werk is en woonruimte betaalbaar is
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 214426 op 11-11-2019 18:53 ]