Mini ITX Kast (Metalfish S3?)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• aseliot
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-11-2025
Hoi, ik zoek een Mini ITX kast, het liefst zo klein mogelijk wat erin moet passen is een voeding en een moederbord.

pricewatch: Corsair SF450
pricewatch: Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi

En dan zou de standaard AMD Ryzen koeler er nog bij op komen, maar ik weet niet of dat mogelijk/handig is.

Iets zoals de Metalfish S3 misschien, alleen deze kan ik niet op tweakers vinden.

https://proxy.duckduckgo....eN4ecde849.jpg&f=1&nofb=1

Beste antwoord (via aseliot op 05-10-2019 11:35)

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 15:33
waarom kies je voor zo'n grote/zware voeding als je alleen een mobo wilt gebruiken?

kasten met ingebouwde voeding zijn nog veel kleiner:
categorie: Behuizingen

[ Voor 47% gewijzigd door Rrob op 04-10-2019 13:20 ]

Alle reacties

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Wat is je budget precies?

Als dat redelijk groot is kan je kijken naar een pricewatch: Dan A4-SFX v4 .

Kleiner dan dat kan ongeveer niet. Voor zover ik weet zijn die bij caseking.de vaak beschikbaar.

Verder kan je ook kijken naar een pricewatch: Fractal Design Node 202 .

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:32
pricewatch: Kolink Rocket is ook een optie.

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-01 15:11

Acties:
  • Beste antwoord

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 15:33
waarom kies je voor zo'n grote/zware voeding als je alleen een mobo wilt gebruiken?

[ Voor 47% gewijzigd door Rrob op 04-10-2019 13:20 ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:25
En als je kijkt naar een moederbord met DC aansluiting heb je helemaal geen voeding in de behuizing nodig, adapter hangt er gewoon buiten.

Kom je alleen wel bij Intel uit.
categorie: Moederborden

En dan heb je natuurlijk altijd nog de barebones.
categorie: Barebones

Sorry als dit compleet offtopic is, ik ga er even vanuit dat je het moederbord en de voeding nog niet hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door mitsumark op 04-10-2019 19:21 ]

• aseliot
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-11-2025
Rrob schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:13:

Oh mijn insteek was dat er via een pcie slot extender nog een videokaart naast gehacked (casemod) kan worden.

Maar ik lees nu dat de meeste kasten ruimte onder het moederbord hebben volgens de ATX standaard, dus misschien dat ik toch zelf iets in elkaar knutsel. Alleen weet ik dan niet zo vlug hoe ik het io shield en iets van een front panel moet regelen.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:00
Hoi, ik zoek een Mini ITX kast, het liefst zo klein mogelijk wat erin moet passen is een voeding en een moederbord.
Oh mijn insteek was dat er via een pcie slot extender nog een videokaart naast gehacked (casemod) kan worden.
Dit is dus waarom je gewoon het beleid moet volgen en aangeven wat je wilt en waarmee je het gaat gebruiken.

Je krijgt die vragen niet voor niets.
Nu doen een aantal mensen hun best om je te helpen en blijkt de info niet compleet.

- Welke videokaart? Het maakt nogal uit of je een GTX 1660 of een 2080 Ti er in zet. En of je een blower-style of custom-koeling hebt.
- Welke cpu? (Hetzelfde verhaal)
- Wil je nu die gpu in de itx-kast of wil je een itx-kast waar je de gpu door middel van een riser dwars op zet?
Pagina: 1