Zwart toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Ik zoek een zwart toetsenbord, zodat het allemaal wat beter bij mijn kast en muis past, maar weet iemand waar ik er 1 kan halen? Het liefst een multimedia, ben te lui om mijn muis af en toe te bewegen. Of zal ik mijn logitech internet keyboard zwart spuiten? En zo ja, wat voor verf. Ik heb al eens een toetsenbord opengehaald om ff goed uit te schudden, maar die deed het meteen niet meer na het inelkaar zetten.

Greetz,
-=SMAR=-

• BoNeZ99
Hehe. ;)

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
use the f*ckin search. zijn zat topics over |:(

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• BoNeZ99
Veel over draadloze keyboards ja. Maar, wat ik nog ff wil vragen is, hoe kan je voorkomen dat je toetsen niet blijven hangen, kheb nl. geen zin om een nieuwe te gaan kopen, als het niet nosig is (echt). Maarja spuiten is ook weer oz'n werk

edit:

Zinnetjus liepen niet erg goed

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
IBM rapidaccess-II Black
search voor meer info... kost in Nederland f89,- weet zo gauw niet meer waar ik deze on-line hebt besteld...

Verwijderd

www.goeiekoop.nl

daar issie 89 gulden

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Boeie
  • Laatst online: 01-04 10:49
Op maandag 30 juli 2001 22:19 schreef cmdr_sm het volgende:
www.goeiekoop.nl

daar issie 89 gulden
sssst niet zeggen straks hebben ze em niet meer en kan ik em niet meer bestellen :P

nee geintje ik wou net zegge, daar hebben ze die IBM's, ze typen zwaar relaxed, zal er ook ff 1tje aanschaffen....

Verwijderd

bij correct computers in rotterdam hebben ze een pallet IBM keybords staan, zwart , qwerty "nederlandse indeling" voor Fl 19,- per stuk.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Pot verf erover ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

iemand die weet waar ze deze in België verkopen? die ibm's zien er verdomd lekker tikken uit ;)

Verwijderd

de meeste toetsenborden van IBM die je in nederland koop hebben ook een nederlandse indeling. en ik kan het weten... dat zuigt enorm, kheb hier een ibm liggen (wit helaas anders kon je hem van me overkope) en je zoekt je te pleures

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 17:45 schreef matty het volgende:
de meeste toetsenborden van IBM die je in nederland koop hebben ook een nederlandse indeling. en ik kan het weten... dat zuigt enorm, kheb hier een ibm liggen (wit helaas anders kon je hem van me overkope) en je zoekt je te pleures
Klopt, heb ook nog zo'n witte liggen, kutindeling :(

Verwijderd

De indeling is idd irritant. Knoppen naast het pijltje omhoog-toets, en de home en end enzo zitten ergen anders. En geen spaties tussen de functietoetsen. En dan nog zo'n k#tnederlandstalige interface, maar dat valt te verhelpen door de US te kopen :).De Multimediatoetsen zijn wel erg handig.

Afbeeldingslocatie: http://www.personalware.com/Images/store/html/sg_0/nl/images/33L3161.jpg
Plaatje komt van www.personalware.nl, hij is leverbaar in zwart en wit, maar ik zou het niet doen...

edit:

ik zie op het plaatje dat de spaties en de home/end enzo wel normaal liggen...is het toch een ander dan ik voor me neus heb liggen (ik zit nu bij personalware te werken :)).

Verwijderd

Ik zag laatst zo'n trust multimedia keyboard en verrek, die hebben ook zwarte toetsen !!! Alleen de case is wel doorzichtig maar een likje verf maakt ook daar een einde aan. Deze borden zijn best wel te koop. Op ibazar ofziets stond er laatst nog 1 te koop voor 20,- ofzo. En anders zijn ze nieuw ook niet erg duur denk ik.. TRUST..... B-)

• Boeie
  • Laatst online: 01-04 10:49
btw die keyboards bij goeiekoop.nl zijn wel engelstalig

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Op donderdag 02 augustus 2001 00:14 schreef NrGBoeie het volgende:
btw die keyboards bij goeiekoop.nl zijn wel engelstalig
En bij Personalware kan je zelf voor een indeling kiezen. Zelfs russisch als je dat zou willen. Mijn zwarte IBM komt er vandaan.

Verwijderd

>:) ....Correct in Rotterdam heeft momenteel een aanbieding FL25,-...kopie toch!
Pagina: 1