Hallo Tweakers,
Ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb vandaag alle onderdelen binnen gekregen van m'n nieuwe PC(Zie onderdelen onderaan m'n post). Vol enthousiasme ben ik vandaag aan de slag gegaan om alles zo goed en mooi mogelijk in elkaar te zetten. Na een paar uur(Ja, ik weet het, wat lang) knutselen was dan eindelijk het moment daar om de PC aan te sluiten om het stroomnetwerk en de PC aan te zetten. Vol spanning druk ik op de aan-knop maar er gebeurd helemaal niks, er band geen lampje, er gaat geen fan aan, niks.
.
Ik heb de build inmiddels een aantal keer nagekeken, meerdere stopcontacten getest, gekeken of ik alles goed heb aangesloten. Niks mag baten, persoonlijk denk ik dat het de voeding is, maar wie heeft nog een gouden tip wat ik kan controleren of heeft enig idee wat er mogelijk mis is gegaan.
Additionele informatie: Ik heb via Azerty een BIOS update laten uitvoeren.
Ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb vandaag alle onderdelen binnen gekregen van m'n nieuwe PC(Zie onderdelen onderaan m'n post). Vol enthousiasme ben ik vandaag aan de slag gegaan om alles zo goed en mooi mogelijk in elkaar te zetten. Na een paar uur(Ja, ik weet het, wat lang) knutselen was dan eindelijk het moment daar om de PC aan te sluiten om het stroomnetwerk en de PC aan te zetten. Vol spanning druk ik op de aan-knop maar er gebeurd helemaal niks, er band geen lampje, er gaat geen fan aan, niks.
Ik heb de build inmiddels een aantal keer nagekeken, meerdere stopcontacten getest, gekeken of ik alles goed heb aangesloten. Niks mag baten, persoonlijk denk ik dat het de voeding is, maar wie heeft nog een gouden tip wat ik kan controleren of heeft enig idee wat er mogelijk mis is gegaan.
Additionele informatie: Ik heb via Azerty een BIOS update laten uitvoeren.
| Computer Foto's computer topic | ||
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S400 Tempered glass | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,40 | € 30,40 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 65,38 | € 65,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 863,95 | ||
[ Voor 198% gewijzigd door br00ky op 02-10-2019 20:58 ]