Laptop model wel te vinden maar niet 'filteren'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:18
Dit is vermoed ik een rare bug, misschien iets met cacheing oid.

Het viel me recent op dat hoewel de 2019 versie van de HP Envy x360 wel op pricewatch staat hij consistent niet in het lijstje voorkomt als ik filter op karakteristieken die mij interesseren (gewicht <= 1.5kg, RAM >=16GB, Multitouch Ja, sorteren op prijs oplopend), het oude model (2018 met een Ryzen 2500 die al bij vrijwel niemand meer leverbaar is) staat wel in het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jij filtert op multitouch, dat is bij deze laptop niet ingevuld en dus valt hij uit de lijst. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
Ah, is dat dan niet een foutje van de gegevens over de laptop? Want Multitouch heeft hij zeer zeker.
33,8 cm (13,3 inch) WLED-backlit FHD IPS glas met microrand van rand tot rand, met multitouch-ondersteuning, met Corning® Gorilla® Glass NBT™ en HP Sure View geïntegreerd privacyscherm (1920 x 1080)
Edit - behalve de quote hierboven is het tenslotte ook slechts een refresh van een model met multitouch zou behoorlijk raar zijn als dat dan plots weg was.

[ Voor 15% gewijzigd door Keeper of the Keys op 02-10-2019 19:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Keeper of the Keys Foutje in de gegevens inderdaad, bij deze aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
Bedankt!