Toon posts:

Oldtimer camper (Bedford, Hanomag, Fiat, Ford e.d.)

Pagina: 1
Acties:

• BlueSS50
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-11 12:48
Ik heb sinds enkele maanden een oldtimercamper, een Bedfort CF230.
Nu heb ik deze inmiddels voor 95% opgeknapt. ik hoef enkel nog de autoradio en de achteruitrijcamera in te bouwen.

Nu lijkt het mij leuk om ervaringen te delen!
Hoe heb jij je camper ingericht?
Heb je tips voor anderen?
Ervaar je problemen?
Laat het weten!
Als die van mij van binnen klaar is zal ik wat voor en na foto's droppen!

https://tweakers.net/ext/f/IQroBjLYfKcT4JyMJQsJhtwu/thumb.jpg

• pierw
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:28
Ik ben op zich wle heel erg benieuwd naar hoe hij er van de binnenkant uitziet. heb je verder geen reacties gehad of een ander topic gevonden?

• Terrz
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07:07
Ben ook wel benieuwd. En heb je afgelopen twee jaar nog reparaties (zelf) uitgevoerd? :)

• BlueSS50
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-11 12:48

Camper is inmiddels verkocht. Van binnen heb ik alles (zo goed als) nieuw gemaakt. Er waren wat problemen met de remmen en de waterpomp welke door de garage zijn opgepakt. Elektra en de rest heb ik allemaal zelf gedaan.

Heb je er ook een?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee