In het kort is mijn vraag als volgt: Hoe krijg je het voor elkaar dat op Sharepoint 2016 een powerpoint daadwerkelijk als voorstelling wordt geopend bij het aanklikken?
Wat ik heb gedaan:
Aangezien de PowerPoint gehost wordt op een intranet-pagina, kan ik geen gebruik maken van externe embed-opties (die zijn in ons Office-pakket overigens ook niet beschikbaar bij het opslaan).
EDIT: Nog een aanvulling: De PowerPoint is interactief. Opslaan als een statische PDF is daarom geen optie.
Wat ik heb gedaan:
- PowerPoint opgeslagen als voorstelling (PPS(X)) en neergezet in een bibliotheek en vervolgens aangeklikt. Gevolg: Bestand wordt geopend in bewerkingsmodus in PowerPoint
- PowerPoint opgeslagen als voorstelling (PPS(X)) en neergezet in een bibliotheek en vervolgens een koppeling gemaakt naar het bestand in het navigatiemenu. Deze aangeklikt. Gevolg: Bestand wordt geopend in de bewerkingsmodus in PowerPoint
- PowerPoint opgeslagen als voorstelling (PPS(X)) en neergezet in een bibliotheek en vervolgens op een webpagina binnen Sharepoint een link aangemaakt. Deze aangeklikt. Gevolg: Bestand wordt geopend in de bewerkingsmodus in PowerPoint
Aangezien de PowerPoint gehost wordt op een intranet-pagina, kan ik geen gebruik maken van externe embed-opties (die zijn in ons Office-pakket overigens ook niet beschikbaar bij het opslaan).
EDIT: Nog een aanvulling: De PowerPoint is interactief. Opslaan als een statische PDF is daarom geen optie.
[ Voor 4% gewijzigd door Frituurman op 02-10-2019 12:56 ]
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh