Heb een Asus V7700 video kaart die wordt geleverd met een tweak util. Hierin zit een ZEER
verleidelijke schuif om het kacheltje op te stoken, maar ja, hoeveel? en wat gaat het doen, meer fps? betere streaming? En wanneer knalt die uit elkaar?
Verwijderd
tot ie artifacts geeft (foutjes) dan ff terug schuifen, is voor meer FPS en klap echt niet uit elkaar.
gewoon helemaal open zetten, je hoeft niet eens extra te koelen, ik heb mijn asus v7700 op 255/410 lopen.
Beste is om hem gewoon steeds een stukje verder te schuiven, totdat hij idd artifactsa geeft of crasht (dat gebeurd bij mij eerder dan artifacts...)
Je videokaart mollen zal je echt niet zo snel lukken
Atrifactsa, das er zo'n een met een rood kruis?Op maandag 30 juli 2001 21:48 schreef BrZ het volgende:
Beste is om hem gewoon steeds een stukje verder te schuiven, totdat hij idd artifactsa geeft of crasht (dat gebeurd bij mij eerder dan artifacts...)
Enne crash, worst case scenario dat je opnieuw moet boote?
Verwijderd
Op maandag 30 juli 2001 21:52 schreef Do-S het volgende:
[..]
Atrifactsa, das er zo'n een met een rood kruis?
Verwijderd
hmm, bij mij gaan die schuifjes van de asus tweak util. maar tot 220/364Op maandag 30 juli 2001 21:45 schreef MGP het volgende:
gewoon helemaal open zetten, je hoeft niet eens extra te koelen, ik heb mijn asus v7700 op 255/410 lopen.
idd, bij mij gaat ie ook maar tot 220/364Op maandag 30 juli 2001 22:22 schreef AirHead het volgende:
[..]
hmm, bij mij gaan die schuifjes van de asus tweak util. maar tot 220/364Je gebruikt zekers iets anders
Het lijkt erop dat de Tweakutil heeft ingegrepen, hij stond bij controle helemaal naar rechts op 180 
Ik had hem getweaked op 215, www.vreemd.nl
Ik had hem getweaked op 215, www.vreemd.nl
Pagina: 1