Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Honeywell Lyric T6R springt naar continue naar 32 ° Celcius

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Onlangs heb ik mijn Nest vervangen door een Honeywell Lyric T6R. Ik heb de verwarming nog niet nodig dus het systeem staat uit maar om de boel eens te proberen en te testen (ook in Homekit) heb ik al wel een schema aangemaakt en heb ik het systeem op verwarmen gezet. Maar zodra ik dan het scherm van de thermostaat in beeld krijg, staat die ingesteld op 32 ° C.
Dat is wel gek, want nergens in mijn schema staat dit.

Ik ben al in contact met support maar ik was benieuwd of andere mensen dit ook hebben of herkennen. Ik heb de verwarming nog niet nodig maar het zou wel fijn zijn als het voor de wintertijd is opgelost. Meestal moet dan de CV wel aan. En 32 ° is wel iets aan de warme kant.

Er staat in de instellingen overigens ook "Verwarmingsfasen: 1". Klopt dat voor modulerende ketels?

[ Voor 6% gewijzigd door iAR op 02-10-2019 12:41 ]

• Gijs2531
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-11 10:47
Hier hetzelfde probleem met een T6. De supportafdeling geeft als optie een reset naar fabrieksinstellingen maar helaas heeft dat niet geholpen.

Verwijderd

Hier hetzelfde bij de T6R, dus ik lees ff mee. Fabrieksinstellingen haalt niets uit

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2019 12:35 ]

• RonaldWJM
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-11-2020
Dat probleem had ik ook. Opgelost door het ontkoppelen van de Apple HomeKit. Maar ja dat is natuurlijk niet de bedoeling van een geïntegreerd systeem. Ik had het liefst alles via de HomeKit geregeld. Het wachten is nu denk ik op een firmware update.

Verwijderd

Las dat het een bug is bij Honeywell na de update van IOS 13.(zie reviews app Honeywell)
Meerder mensen schijnen er last van te hebben.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb homekit losgekoppeld en mijn programma gewist en opnieuw erin gezet. Nu leek het goed. De Honeywell helpdesk houdt zich na mijn laatste bericht erg stil. Heb ondertussen homekit wel weer toegevoegd. En hoewel het apparaat vaak op "geen reactie" staat, lijkt de 32 graden bug nu opgelost.

Ik moet wel zeggen, het is een onhandig apparaat. Ik kom van een Nest maar dat zat toch echt wel beter in elkaar. Valt me enorm tegen van Honeywell.
Pagina: 1