T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Je hebt net een lan gemist in dr88Op maandag 30 juli 2001 21:29 schreef geez het volgende:
Is/zijn er mensen die een lanparty organiseren in friesland of omgeving dr88?
edit:
Dummylan #2 was het duz
Herfstvakantie deel 3
Dummylan #2 was het duz
Frys-Lan 2 in heerenveen, pas in oktober.
zoek ff op altavista.com naar Frys-Lan (ik weet het adres zo niet meer
)
zoek ff op altavista.com naar Frys-Lan (ik weet het adres zo niet meer
Dr is hopelijk wel een verbod op het spreken van de friese taal he?Op maandag 30 juli 2001 23:50 schreef Un4GiveN het volgende:
Frys-Lan 2 in heerenveen, pas in oktober.
zoek ff op altavista.com naar Frys-Lan (ik weet het adres zo niet meer)
Ja dat weet ik dat die erwas, maar ik kon niet. Naja, niet dat het erg is ofzo, er komt vast wel weer 1 daarOp maandag 30 juli 2001 23:31 schreef JJJ het volgende:
[..]
Je hebt net een lan gemist in dr88
edit:
Dummylan #2 was het duzHerfstvakantie deel 3
Frys-LAN? Ja daar heb ik meer over gelezen ja, lijkt me wel wat
‹(◕‿◕)›
Die zin heeft hij ook niet..Op dinsdag 31 juli 2001 13:17 schreef SuN_FlasH het volgende:
nee.
er staat trouwens Copyright op de zin "share the fun, where ever"
dunno
Die heeft ie neem ik aan gewoon betaaldOp dinsdag 31 juli 2001 13:17 schreef SuN_FlasH het volgende:
er staat trouwens Copyright op de zin "share the fun, where ever"
Er komt 1 aan in Jubbega (als ik dat zo goed schrijf). Iemand bij me in de klas woont daar en zou me dan op de hoogt brengen ... ik zet het hier dan wel neer !
Is goedOp dinsdag 31 juli 2001 14:49 schreef Manic het volgende:
Er komt 1 aan in Jubbega (als ik dat zo goed schrijf). Iemand bij me in de klas woont daar en zou me dan op de hoogt brengen ... ik zet het hier dan wel neer !
‹(◕‿◕)›
En friesland hebben ze toch alleen maar koeien?
Hebben ze daar ook computers dan?
Zeker 286 of zo?
Enne een netwerk van 9600??? en games ? nee spelletjes word het b.v tetris.
Succes
Hebben ze daar ook computers dan?
Zeker 286 of zo?
Enne een netwerk van 9600??? en games ? nee spelletjes word het b.v tetris.
Succes
Euh beetje meer info ?Op vrijdag 05 oktober 2001 22:05 schreef NoordGestoord het volgende:
goed, eind oktober dus Frys-lan, ik heb me al opgegeven, kan ik nog meer GoTers verw8en?
Lijkt me opzich wel wat
en ik ben dus degene die het organiseert in JOBBEGEA (jubbegaOp dinsdag 31 juli 2001 14:49 schreef Manic het volgende:
Wie is degene bij jouw in de klas???
Lol...Frys-Lan wordt hier 500 meter vandaan gehouden 
Nah, ik heb het niet zo op LANs...sorry
Nah, ik heb het niet zo op LANs...sorry
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
woohoo! Friesland roels! Harlinger hier, en wil ook graag eens wat vaker aan LAN's meedoen! kunnen we hier niet een thread van maken waar de friese LAN's worden aangekondigd?
dat zou errug roelen!
dat zou errug roelen!
Hmz, wij hebben binnenkort ook een lanparty, kleintje dan maar dat maakt ook niks. 15 man kan net
We hebben ook wel eens van 6 mensen gehouden. Zelf heb ik elke dag ee lanparty thuis
‹(◕‿◕)›
waar is dat dan?Op maandag 08 oktober 2001 21:48 schreef geez het volgende:
Hmz, wij hebben binnenkort ook een lanparty, kleintje dan maar dat maakt ook niks. 15 man kan netWe hebben ook wel eens van 6 mensen gehouden. Zelf heb ik elke dag ee lanparty thuis
Ik wil graag eens naar een LAN. Lekker zuipen en gamen...super 
Alleen ken ik niemand die mee wil
En ik ga echt niet alleen....
Er zou een grote LAN in Jubbega komen en dan zou ik daar met klasgenoten naar toe maar das niet door gegaan
Heeft iedereen hetzelfde probleem
Er zou een grote LAN in Jubbega komen en dan zou ik daar met klasgenoten naar toe maar das niet door gegaan
oh zou er nog een lan komen in jubbega.Op maandag 08 oktober 2001 22:02 schreef Manic het volgende:
Ik wil graag eens naar een LAN. Lekker zuipen en gamen...super
in die school daaro??
waarom gaat dat niet door dan?
Ah in een cafeetje hier in dr88 waarschijnlijkOp maandag 08 oktober 2001 21:50 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
waar is dat dan?
Maybe bij ons op skool ook nog eens eentje
‹(◕‿◕)›
Pagina: 1