Verwijdering User Review ShadowBumble - pelle888

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelle888
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 14:41
Hallo,

Ik zou het op prijs stellen dat er gekeken wordt naar de volgende review: https://tweakers.net/aanbod/rating/732528/

ShadowBumble en ik zijn tot een deal gekomen, helaas is bleek er het een en ander mis te zijn met het product. Zoals te lezen is in ons DM gesprek. Na heel wat berichten zijn we er niet uitgekomen. Hierop heb ik een review bij deze tweaker achtergelaten. Daarna kreeg ik een notificatie dat ShadowBumble een verzoek heeft ingediend om mijn review te verwijderen. Hij is van mening dat ik leugen vertel en dat het een wraak review is omdat ik hem de les zou proberen te lezen. Na mijn mening zijn dat twee verschillende dingen, maar dat terzijde.

Nu heeft ShadowBumble mij een enorme negatieve review gegeven. Waarin hij zijn kant van het verhaal vertelt, onder meer dingen die hij bij mij niet heeft aangegeven. Verder laat hij meerdere feiten weg waardoor ik negatief in het daglicht wordt gezet. Ook liegt hij onder meer in zijn 4de alinea, dat ik niet het koelblok heb gebruikt tijdens het testen. Dit herhaalt hij nog eens in alinea 6. Verderop verdraaid hij ook nog meerdere keren de waarheid. Ook haalt hij obsessief vaak mijn zin aan over mijn positieve reviews. Dit gebruikte nadat hij meerdere malen de schuld bij mij had gelegd. In de op een na laatste alinea speelt hij het ook op de persoon. En de laatste alinea lijkt wel heel erg op een haat parade. Waarbij hij ook nog eens iedereen aanbied om onze DM conversatie te sturen, iets wat natuurlijk prive is. Verder beoordeeld hij mij ook op de onderdelen "Voldoet aan beschrijving" en "Aflevering" terwijl ik de kopende kant ben.

Ik verzoek daarom ook dat ShadowBumble zijn review wordt verwijdert. Alvast bedankt voor het bekijken van dit alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dit had hier ook in dit topic gedaan kunnen worden: Verwijdering userreview ShadowBumble - pelle888

Dit is het topic overigens waar ik jouw WEL netjes van verwittigd hebt en jij dit blijkbaar niet kon omgekeerd kon doen. Ik moest hier nu op gewezen worden door iemand anders.

We zijn beide het dus niet eens met elkaar wat de reviews ook precies weer geven. In mijn review heb ik exact weergegeven hoe de hele gang van zaken is over gekomen op mij en de verhalen komen in grote lijnen ook met elkaar overeen vanuit de ander zijn perspectief.

@Microkid / @Verwijderd kunnen jullie eens kijken naar deze situatie, ik vermoed dat beide reviews verwijderen niet tot de acceptabele oplossing behoord vanuit @pelle888 zijn perspectief. Mijn review mag best verwijderd worden maar enkel op de voorwaarde dat die van hem ook verwijderd wordt ook al ben ik het er niet mees eens omdat ik van mening ben dat mijn review gewoon gebaseerd is op de conversatie in de DM's.

Ik wil in ieder geval wel zoals afgestemd in de DM's de dat de een ster bij beschrijving verwijderd kan worden, deze had niet bij de review van mijn ingevuld dienen te worden.

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 03-10-2019 18:22 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jullie zullen er samen uit moeten komen. Zo niet, dan kan in onderlinge overeenstemming een bemiddeling door ons aangevraagd worden. Wij kijken dan naar de DM historie en vellen een bindend oordeel. Maar liever laten we het aan jullie zelf over. We horen het dus wel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelle888
Zegt degene die eerst een topic aanmaakt en daarna pas met mij in gesprek gaat voor een oplossing van wat naar jou mening een onterechte review is. En daarbij eerst ook een negatieve review terug plaatst.

Hallo Microkid, ik denk dat het wel duidelijk is dat wij er helaas niet uit gaan komen. Dat heeft ShadowBumble ook net aangegeven in de DM's en daar ben ik het mee eens.

Daarbij wil ik het stukje over "voornaam" en zin daarna "meneer" in mijn eerste alinea wel aanpassen naar tweaker omdat ShadowBumble zich hier beter bij voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

pelle888 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:29:
Daarna kreeg ik een notificatie dat ShadowBumble een verzoek heeft ingediend om mijn review te verwijderen.
Nuff said, je was op de hoogte de rest staat in de DM's dat is ook gelijk het laatste wat ik hier publiekelijk over ga melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

@Microkid bedankt voor het reageren. we hebben nogmaals geprobeerd hiermee iets te doen maar we komen er niet uit. @pelle888 blijft volhouden dat hij geen andere wijzigingen wil uitvoeren terwijl ik meer dan toegefelijk was om dat dan maar wel te doen.

Ik trek dan ook mijn vraag voor bemiddeling terug, en stel voor om beide reviews volledig te verwijderen zoals aangegeven in beide topics. Aanpassingen in reviews sta ik niet meer voor open aangezien alleen eenzijdige aanpassingen bespreekbaar zijn volgens @pelle888 en met eenzijdige aanpassingen in de reviews ga ik dus niet akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Bij deze heb ik beide beoordelingen verwijderd.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Microkid schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:36:
Bij deze heb ik beide beoordelingen verwijderd.
@Microkid ik zie dat de reviews weer terug zijn geplaatst ?

[ Voor 14% gewijzigd door ShadowBumble op 14-10-2019 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ja, @pelle888 wees mij er op dat er vanuit hem geen akkoord was op het verwijderen van beide reviews. Ze zijn dus hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelle888
Graag laat ik er een bemiddelaar/neutraal persoon naar de case kijken, als @ShadowBumble daar ook mee akkoord gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Microkid schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:58:
Ja, @pelle888 wees mij er op dat er vanuit hem geen akkoord was op het verwijderen van beide reviews. Ze zijn dus hersteld.
Okay dan laten we ze zo staan (zonder aanpassingen), aanname was dat aangezien we beide verzoeken voor verwijderen van elkaars review (zie topics starts) dat dus de way to go was.
pelle888 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:31:
Graag laat ik er een bemiddelaar/neutraal persoon naar de case kijken, als @ShadowBumble daar ook mee akkoord gaat.
Ik zie hier geen toegevoegde waarde in aangezien je expliciet hebt aangegeven enkel eenzijdige aanpassingen te willen ?

[ Voor 29% gewijzigd door ShadowBumble op 14-10-2019 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelle888
ShadowBumble schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:31:

Ik zie hier geen toegevoegde waarde in aangezien je expliciet hebt aangegeven enkel eenzijdige aanpassingen te willen ?
Ik ben best bereid mijn review aan te passen mocht een neutraal persoon dit nodig achten. Met jou inzichten ben ik het niet eens vandaar dat ik daar niet mee akkoord kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelle888
@ShadowBumble Ga je akkoord met bemiddeling?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blijkbaar wil je ook een publiek antwoord hebben en is de DM niet voldoende. Dus hierbij dan ook maar (met tegenzin) mijn publieke antwoord:

Ik hoef geen bemiddeling meer omdat het mij eigenlijk geen bal meer uitmaakt wat je geschreven hebt en wel op de volgende redenen:

- Toen jij mij op 9 Oktober benaderde na ruim een maand DM's sturen met de tekst "De moderators willen nog graag dat wij er zelf uitkomen." Heb ik heel specifiek geantwoord met wat je daarmee bedoelde, juist om enige miscommunicatie te voorkomen. Jij hebt hierop aan gegeven dat je enkel het stukje "naam" en daarna "Meneer" wilt aan passen. Ik heb dit beantwoord met is dit het enige wat je wil aanpassen of waarin je tegemoet wilt komen, nogmaals om juist miscommunicatie hierover te voorkomen. Hierop kreeg ik al gelijk het bericht "Het lijkt erop dat we echt niet dichter bij elkaar gaan komen als ik je nu zo hoor." en met jouw antwoord "Dit is inderdaad het laatste wat ik wil veranderen", in dit zelfde bericht deed je nog wel een vraag of ik jouw ook tegemoet wil komen. Ik heb hierop gereageerd met meerdere zaken waarin ik jouw tegemoet wilde komen en een boodschap dat bemiddelen wel iets meer is dan een zin aanpassen en vervolgens werd ik uitgelachen. Jij vond dit maar humoristisch, jij vond mijn review zelfs na aanpassingen "onredelijk" maar vond jouw review wel "ok" blijkbaar. Wel bedankte je mij nog voor de effort die ik erin stak om jouw wel tegemoet te komen.

- Ik heb hier in het topic aangegeven dan maar beide reviews te verwijderen aangezien zowel jouw topic verzocht mijn review te verwijderen en mijn topic verzocht jouw review te verwijderen. Dit heb je in een DM richting Microkid laten weten dat je hiermee niet akkoord was, wat overigens raar is maar je goed recht.

Ik heb je al eerder aangegeven dat ik geen energie meer wens/wil steken in dit hele verhaal omdat er gewoon niet te praten of te bemiddelen valt zoals je zelf ook heel specifiek hebt aangegeven met dit is het laatste wat ik wil aanpassen. Dit heb ik ook duidelijk en helder gecommuniceerd naar je in mijn DM van 11 Oktober.

Mijn review kan dan na al het contact en dit topic naar mijn inziens gewoon dan zo blijven staan zoals hij er nu staat, je hebt namelijk herhaaldelijk aangegeven niks meer te willen aanpassen en je hebt aangegeven dat het verwijderen van beide reviews ook geen optie was.

Dus dan kan iedere koper naar wens zijn eigen neutrale mening vormen als ze daar behoefte aan hebben door het lezen van de feedback van beide personen en eventueel het inzien van onze DM conversatie, ik heb hierin niks te verbergen en zal zorg dragen dat de conversatie geen persoonlijk identificeerbare informatie zal bevatten.

Wat mij betreft is dat dan ook het laatste wat ik hierover te melden of te zeggen heb en mag op dit topic een slotje.

Pagina: 1