Ik zoek een?
Een nieuwe videokaart welke twee monitoren op QHD kan aansturen.
In mijn zoektocht naar nieuwe monitoren ben ik op https://tweakers.net/pric...oc-q2790pqu-bt-zwart.html uit gekomen (eventuele suggesties voor alternatieven zijn welkom). Hiervoor ben ik dus opzoek naar een nieuwe videokaart.
Het meeste werk dat er gedaan wordt op dit systeem is programmeren, coreldraw, photoshop en verder speel ik Diablo III maar games hebben een lage prioriteit en moet de prijs niet te veel opdrijven, maaaaaar ik wil de game wel lekker kunnen blijven spelen en als mogelijk op QHD.
Wat is je budget?
Ik zit te denken in de richting van 200 euro, maar het moet natuurlijk mogelijk zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Ik hou wel van de wat meer betrouwbare merken en daar wil ik ook wel extra geld voor uitgeven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem en hier moet die nieuwe videokaart in komen:
Een nieuwe videokaart welke twee monitoren op QHD kan aansturen.
In mijn zoektocht naar nieuwe monitoren ben ik op https://tweakers.net/pric...oc-q2790pqu-bt-zwart.html uit gekomen (eventuele suggesties voor alternatieven zijn welkom). Hiervoor ben ik dus opzoek naar een nieuwe videokaart.
Het meeste werk dat er gedaan wordt op dit systeem is programmeren, coreldraw, photoshop en verder speel ik Diablo III maar games hebben een lage prioriteit en moet de prijs niet te veel opdrijven, maaaaaar ik wil de game wel lekker kunnen blijven spelen en als mogelijk op QHD.
Wat is je budget?
Ik zit te denken in de richting van 200 euro, maar het moet natuurlijk mogelijk zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Ik hou wel van de wat meer betrouwbare merken en daar wil ik ook wel extra geld voor uitgeven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem en hier moet die nieuwe videokaart in komen:
| # | Category | Product |
| 1 | Processors | Intel Core i7-4790K Boxed |
| 1 | Moederborden | ASRock Z97 Extreme6 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba DT01ACA300, 3TB |
| 1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 550D |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 series Pro 256GB |