het is me gelukt om 4 PPP connecties te openen en deze allemaal te assignen naar verschillende computers op het netwerk.. dit door het volgende intestellen op de PPP page van je modem
bv:
MXS configuratie:
Local IP:194.109.xxx.xxx (je eerste toegewezen ip)
Remote IP:10.0.0.116 (IP van de computer waarop je dit ip wilt gebruiken)
MXS2 configuratie:
Local IP:194.109.xxx.xxx (je tweede toegewezen ip)
Remote IP:10.0.0.117 (IP van de tweede computer waarop je dit ip nummer wilt gebruiken)
MSX3 configuratie:
etc etc etc
let wel op voor MSX2 moet je bij de phonebook entry wel ff instellen op VPI/VCI 8/49 type PPP en bij MSX3 8/50 etc etc.
ook niet vergeten met username%2@xs4all-fast-adsl inteloggen.. voor de rest loopt het hier als een speer.. enige wat me nog niet lukt is om met het eerste IP bv een ftp verbinding temaken met het externe IP van de 2de verbinding.. dan crashed het een beetje.. zou wel intern kunnen van 10.0.0.116 <--> 10.0.0.117 maar dan kan ik alsnog niet naar mezelf toe fxp'en vanaf een externe ftp server..
anyway hopenlijk hebben jullie er wat aan.. have phun!!
bv:
MXS configuratie:
Local IP:194.109.xxx.xxx (je eerste toegewezen ip)
Remote IP:10.0.0.116 (IP van de computer waarop je dit ip wilt gebruiken)
MXS2 configuratie:
Local IP:194.109.xxx.xxx (je tweede toegewezen ip)
Remote IP:10.0.0.117 (IP van de tweede computer waarop je dit ip nummer wilt gebruiken)
MSX3 configuratie:
etc etc etc
let wel op voor MSX2 moet je bij de phonebook entry wel ff instellen op VPI/VCI 8/49 type PPP en bij MSX3 8/50 etc etc.
ook niet vergeten met username%2@xs4all-fast-adsl inteloggen.. voor de rest loopt het hier als een speer.. enige wat me nog niet lukt is om met het eerste IP bv een ftp verbinding temaken met het externe IP van de 2de verbinding.. dan crashed het een beetje.. zou wel intern kunnen van 10.0.0.116 <--> 10.0.0.117 maar dan kan ik alsnog niet naar mezelf toe fxp'en vanaf een externe ftp server..
anyway hopenlijk hebben jullie er wat aan.. have phun!!