Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een gaming monitor. Ben wel niet zo een expert in de wereld van monitoren. Maar graag zou ik willen gamen en ondertussen nog wat muziek en info kunnen opzoeken en tegelijk gamen.
Wat is je budget?
Totaal geen idee. Maximum 600€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
LG,Samsung,MSI vooral de gekende merken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn vaste pc is een acer predator. Intelcore I5 4500 en 8gb ddr grafische kaart geforce gtx745 4gb
Ik ben een all round gamer. COD,FM,Skyrim,Total war series noem maar op.
Zal over een paar jaar een nieuwe computer aankopen en wil nu wel een Monitor kopen waar ik gerust jaren verder mee weg kan. Graag multitasken als dat mogelijk is tijden het gamen. Weet niet echt als dat mogelijk is met deze pc.
Met geluid geen rekening houden (headset)
4K is wel een must.
Groot scherm.
Hoge refresh rate
Kleuren
Wel last van soms zonlicht op het scherm.
Alvast bedankt, Is waarschijnlijk heel weinig info. Maar heb echt geen idee over die technische toestanden in de monitor wereld.
Ik zoek een?
Een gaming monitor. Ben wel niet zo een expert in de wereld van monitoren. Maar graag zou ik willen gamen en ondertussen nog wat muziek en info kunnen opzoeken en tegelijk gamen.
Wat is je budget?
Totaal geen idee. Maximum 600€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
LG,Samsung,MSI vooral de gekende merken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn vaste pc is een acer predator. Intelcore I5 4500 en 8gb ddr grafische kaart geforce gtx745 4gb
Ik ben een all round gamer. COD,FM,Skyrim,Total war series noem maar op.
Zal over een paar jaar een nieuwe computer aankopen en wil nu wel een Monitor kopen waar ik gerust jaren verder mee weg kan. Graag multitasken als dat mogelijk is tijden het gamen. Weet niet echt als dat mogelijk is met deze pc.
Met geluid geen rekening houden (headset)
4K is wel een must.
Groot scherm.
Hoge refresh rate
Kleuren
Wel last van soms zonlicht op het scherm.
Alvast bedankt, Is waarschijnlijk heel weinig info. Maar heb echt geen idee over die technische toestanden in de monitor wereld.