Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerstboompje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17:24
Mijn vraag
Ik heb een Verbatim USB 3.0 met 16GB ruimte. ik gebruikte deze altijd voor windows installties maar ineens heb ik geen toegang meer tot de usb. ik kan via diskmanagement/diskpart de usb niet formatteren. telkens krijg ik foutmeldingen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Diskpart en gewoon windows format.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
format in windows en via diskpart

[ Voor 10% gewijzigd door Kerstboompje op 01-10-2019 14:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:11
Het ligt eraan wat voor foutmeldingen je krijgt. Ik had laatst 2 usb sticks met bepaalde partities die niet te verwijderen waren, maar wel op een bepaalde manier met diskpart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerstboompje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17:24
Arunia schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:59:
Het ligt eraan wat voor foutmeldingen je krijgt. Ik had laatst 2 usb sticks met bepaalde partities die niet te verwijderen waren, maar wel op een bepaalde manier met diskpart.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YKFWlRe.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6L8Ci0W.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:33
Gezien de history en het prijspeil van deze USB stick (zie: pricewatch: Verbatim Store 'n' Go V3 16GB Paars) zeg ik.. niet druk om maken.. weggooien en een nieuwe kopen.

Denk dat het meer geld kost om te gaan onderzoeken wat nu het probleem kan zijn, met daarmee nog niet uitsluitend of je het ding weer aan de praat gaat krijgen, dan dat het je gaat kosten om een nieuwe te kopen.

Dan kun je in ieder geval weer verder met wat je wilde doen. Kan je altijd achteraf nog uitzoeken of je deze USB stick nog aan de praat kunt krijgen.

Edit; wat doet het ding op andere computers? Wellicht heb je geen fatsoenlijk rechten om de gegeven computer

[ Voor 8% gewijzigd door DonJunior op 01-10-2019 15:03 ]

*sowieso