Hallo allemaal,
Ik ben weer toe aan een compleet nieuw systeem waar ik komende tijd wel weer even mee vooruit kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zal voornamelijk op deze pc gegamed worden, de games lopen uiteen van Borderlands 3 tot PUBG tot Cities Skylines. Ik wil deze games gaan spelen op een 1440p monitor.
Verder programmeer ik in mijn vrije tijd in Visual Studio, hiervoor zijn geen extra eisen die hoger uitvallen dan de game eisen die ik eraan stel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1600.- dit is inclusief de monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb dit lijstje samengesteld op basis van andere topics en zelf rondzoeken van wat ik nodig heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet perse maar op dit moment is AMD qua processor in mijn inzicht wel de beste keus dus daar zou ik graag bij blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk maar dit is geen harde eis
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een check op mijn build en jullie ideeën erover.
Ik heb verhalen gehoord over de 5700XT met betrekking tot drivers die niet mee willen werken? Hoe zit het hiermee en is de 5700XT wel een goede keuze.
Is de 5700XT goed of zal in de toekomst toch de 2070 SUPER beter zijn m.b.t. Raytracing?
Mijn grootste twijfel zit eigenlijk vooral in de monitor omdat ik hier de minste kennis van heb.
Alvast bedankt!
Tim
Ik ben weer toe aan een compleet nieuw systeem waar ik komende tijd wel weer even mee vooruit kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zal voornamelijk op deze pc gegamed worden, de games lopen uiteen van Borderlands 3 tot PUBG tot Cities Skylines. Ik wil deze games gaan spelen op een 1440p monitor.
Verder programmeer ik in mijn vrije tijd in Visual Studio, hiervoor zijn geen extra eisen die hoger uitvallen dan de game eisen die ik eraan stel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1600.- dit is inclusief de monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 451,- | € 451,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Monitoren | AOC AG271QX Zwart, Rood | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 65,99 | € 65,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 122,50 | € 122,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.537,53 | ||
Ik heb dit lijstje samengesteld op basis van andere topics en zelf rondzoeken van wat ik nodig heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet perse maar op dit moment is AMD qua processor in mijn inzicht wel de beste keus dus daar zou ik graag bij blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk maar dit is geen harde eis
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een check op mijn build en jullie ideeën erover.
Ik heb verhalen gehoord over de 5700XT met betrekking tot drivers die niet mee willen werken? Hoe zit het hiermee en is de 5700XT wel een goede keuze.
Is de 5700XT goed of zal in de toekomst toch de 2070 SUPER beter zijn m.b.t. Raytracing?
Mijn grootste twijfel zit eigenlijk vooral in de monitor omdat ik hier de minste kennis van heb.
Alvast bedankt!
Tim