[forum] [bug] Form url in tekst editor quick reply

Pagina: 1
Acties:

• Leviathan
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-11 17:37
Ik kwam er zojuist bij toeval achter dat als je een topic met een quick reply tekst box hebt, en je sleept de reageer knop naar de tekst editor, je dan de url van de reageer knop in je tekst editor krijgt.

Voorbeeld url: https://gathering.tweaker.../insert_message/1947992/0

Dit gedrag is er niet bij de Plaats reactie of bekijk reactie knoppen/links.

Geconstateerd in Chrome Versie 77.0.3865.90 (Officiële build) (64-bits) op Win 10 1903

Verwijderd

.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 21:36 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Technisch gezien logisch, de reageer-"knop" is gewoon een link. Het volgt hetzelfde gedrag als elke andere willekeurige link naar een tekstvlak slepen. "Plaats reactie" (en "Bekijk reactie") is daadwerkelijk een submit-knop.

Maar wat is nu precies je issue ermee? Wat wíl je dat het doet, en waarom?

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 01-10-2019 13:50 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Leviathan
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-11 17:37
Het lijkt mij niet wenselijk dat je de url op deze manier in je teksteditor krijgt. Je hebt er niet zoveel aan, behalve dat mensen links naar de uitgebreide reactie pagina in topics gaan posten misschien?

Edit: ik ben het er mee eens dat dit eerder een nice to have zou zijn dan een must have ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Leviathan op 01-10-2019 14:17 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar ben je er ook bewust van dat dat met élke link die je op een pagina vindt kan doen? Dat is gewoon hoe de browser werkt.

Welk gedrag wil je dan bij het slepen van de Reageer-knop? Dat ie niets doet? Welk voordeel haal je daaruit? Hoe vaak sleep je die knop?

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 01-10-2019 14:19 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Met ^^. Ik zie ook niet hoe dit een bug is en wat we daaraan zouden kunnen doen...

Intentionally left blank

Pagina: 1