1440p gaming desktop max. 1700 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik ga een desktop kopen om mee te gamen. Mijn huidige apparaat (een MSI laptop) is wat verouderd en dit zal de eerste desktop zijn die ik ga aanschaffen. Ik ben nogal een leek op dit gebied dus ik hoor graag tips van mensen die er meer van weten. Alvast bedankt!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Laptop om mee te gamen, liefst spellen op ultra settings kunnen spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1700 euro voor de desktop zelf, aankoop van een monitor heeft een apart budget en de monitor die ik koop zal ik toespitsen op de desktop.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, headset

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
k ben hier nogal een leek in maar aan goede videokaart (RTX 2060) lijkt me wel fijn vooral aangezien hij wat jaartjes mee zal moeten. Verder maakt het niet heel veel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een krachtig coolsysteem die niet te veel herrie maakt.
Ik heb geen esthetische wensen voor de desktop, hij mag puur op prestaties gericht zijn

Ga je overklokken?
Geen idee

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten wat de goede en betrouwbare merken zijn en waar ik op moet letten bij de aankoop van een desktop voor gaming, dit gaat om de specs, de cooling en de relevante merken.

En de laatste vraag: is een AMD Ryzen 7 of een Intel Core i7 een betere keuze (puur voor gamen, niet voor videos bewerken of streamen)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2019 12:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reb3lzrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 08:26
Op tweakers verwachten we wat eigen inzet en dus dat je je eigen voorzetje maakt.

Ik zou lekker de BBG van september volgen:
reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

reb3lzrr schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:49:
Op tweakers verwachten we wat eigen inzet en dus dat je je eigen voorzetje maakt.

Ik zou lekker de BBG van september volgen:
reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2019
Yep, enige wat ik zou aanpassen is de SSD, ik zou de kingston a2000 1tb pakken want dat is gewoon tlc ipv qlc geheugen

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)