Ik ben voor mijn werk op zoek naar een nieuwe laptop en na het lezen van verschillende reviews is mijn oog gevallen op een Lenovo ThinkPad P1 Gen 2
Programmeren
2D AutoCAD, sporadisch 3D
SCADA (grafisch ontwerp / goed scherm nodig)
op kantoor twee monitoren aan moeten sturen
verschillende VM's moeten draaien (waaronder windows 7 installaties met verouderde software die we moeten supporten)
Het werk van een normale desktop PC overnemen ( een van de voorwaarden om van de baas een nieuw systeem te krijgen)
Op locatie moet ik de netwerk poort gebruiken, een goed alternatief voor een muis is gewenst (waar ik werk is het soms niet practisch om een muis aan te sluiten).
Mijn vragen:
1) ik lees gemengde berichten over de netwerk poort die een adaptertje nodig heeft; is dit een klein minpuntje of een behoorlijk probleem?
2) Ik lees op 1 site dat de batterijduur maar 4 uur is onder normall gebruik? Dit lijkt me zeer stek, zijn er mensen met ervaringen?
3) Kan ik met gemak op kantoor twee beeldschermen aansluiten op de laptop? met HDMI en USB C?
Ik dacht ook nog aan een HP Zbook maar ik lees dat het scherm van deze serie nogal matig is?
Zijn er andere laptops die het overwegen waard zijn?
De laptop zal gebruikt worden voor:Processor : Intel Core i7-9750H Processor (2.60GHz, up to 4.50GHz with Turbo Boost, 6 Cores, 12MB Cache)toon volledige bericht
Operating System : Windows 10 Pro 64
Operating System Language : Windows 10 Pro 64 WE (EN/FR/DE/NL/IT)
Memory : 32GB (16+16) DDR4 2666MHz SoDIMM
First Hard Drive : 512GB Solid State Drive, M.2 2280, NVMe, Opal
HDD Total Capacity : 512GB
Display : 15.6" FHD (1920x1080), LED Backlight, IPS, Anti-glare, 300nits
Graphic Card : NVIDIA Quadro T1000 4GB GDDR5 128bits
Fingerprint Reader : Fingerprint Reader
Keyboard : ThinkPad Precision Backlit Keyboard Black English (UK) with Fingerprint Reader
Camera : 720P HD Camera with Mic
TPM Setting : Enabled Discrete TPM2.0
System Expansion Slots : Smart Card Reader
Battery : 4 Cell Li-Polymer Internal Battery, 80Wh
Power Cord : 135W AC Adapter (3pin)-UK
Wireless : Intel Wi-Fi 6 AX200 2x2 AX, Bluetooth Version 5.0
Second Graphic Dongle : USB-C to DP
Ethernet Dongle : RJ45 Extension Connector
Display Panel : 15.6" FHD (1920x1080), IPS, Anti-glare, 300nits, No touch, 720p HD Camera with Shutter, Mic
Package Box : Retail Packaging
Language Pack : Publication-WE (EN/FR/DE/IT/NL)
Warranty : 3 Year Courier/Carry-in
Programmeren
2D AutoCAD, sporadisch 3D
SCADA (grafisch ontwerp / goed scherm nodig)
op kantoor twee monitoren aan moeten sturen
verschillende VM's moeten draaien (waaronder windows 7 installaties met verouderde software die we moeten supporten)
Het werk van een normale desktop PC overnemen ( een van de voorwaarden om van de baas een nieuw systeem te krijgen)
Op locatie moet ik de netwerk poort gebruiken, een goed alternatief voor een muis is gewenst (waar ik werk is het soms niet practisch om een muis aan te sluiten).
Mijn vragen:
1) ik lees gemengde berichten over de netwerk poort die een adaptertje nodig heeft; is dit een klein minpuntje of een behoorlijk probleem?
2) Ik lees op 1 site dat de batterijduur maar 4 uur is onder normall gebruik? Dit lijkt me zeer stek, zijn er mensen met ervaringen?
3) Kan ik met gemak op kantoor twee beeldschermen aansluiten op de laptop? met HDMI en USB C?
Ik dacht ook nog aan een HP Zbook maar ik lees dat het scherm van deze serie nogal matig is?
Zijn er andere laptops die het overwegen waard zijn?
at your service