Videokaart aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oudere computer met een 2GB videokaart (niets speciaals verder), werkt verder 100%.
Er zitten 3 aansluitingen achter op deze videokaart (1x VGA, 1x DVI en 1x HDMI).
Betekent dit dat ik ook 2 monitoren aan kan sluiten met verschillende weergaven op de monitor?
Dus niet 2 monitoren die exact hetzelfde beeld geven.
Of moet ik echt bijvoorbeeld 2x HDMI of 2x DVI hebben?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7

Beste antwoord (via br00ky op 01-10-2019 14:12)

Verwijderd

Elke moderne videokaart sinds god weet hoe lang geleden kan dat al ja.

Je kan gewoon 1xdvi 1xhdmi, 1xdvi 1xvga of welke combinatie je maar wilt gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In principe kan dat ja. Maar zonder specs is het gewoon gissen voor ons.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon 1xdvi 1xhdmi, 1xdvi 1xvga of welke combinatie je maar wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:39

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:17:
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7
En gelijk even je upgrade naar W10 plannen. W7 is bijna dood ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:27:

Punt is dat we niet weten van hoe lang geleden dit is. "2GB" zegt op dat vlak nagenoeg niets. Zou kunnen dat deze kaart max 2 schermen tegelijk kan aansturen.

TS: je topicstart is niet af, we vragen niet voor niets om heldere informatie als je een vraag stelt. Graag alsnog exacte type aangeven.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dion_b schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Punt is dat we niet weten van hoe lang geleden dit is. "2GB" zegt op dat vlak nagenoeg niets. Zou kunnen dat deze kaart max 2 schermen tegelijk kan aansturen.

TS: je topicstart is niet af, we vragen niet voor niets om heldere informatie als je een vraag stelt. Graag alsnog exacte type aangeven.
Dat is ook het enige dat ie wil. Dat 2Gb weinig zegt is natuurlijk waar, maar de EERSTE gpu met 2gb stamt uit 2008 en was een HD4850. Die kaart kon al 2 schermen aansturen. Moet wel een heel speciaal ding zijn dat 'ie daar heeft wil je hier een kaart in handen hebben die 't niet kan.

Tuurlijk, meer specs is beter, maar om deze vraag te beantwoorden is het simpelweg niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:55:
[...]

Tuurlijk, meer specs is beter, maar om deze vraag te beantwoorden is het simpelweg niet nodig.
Zal best, maar het is hier geen 'dump onvolledige vragen maar' helpdesk. Mogelijk zoekt de volgende met een vraag over drie monitoren netjes in de GoT search en vindt hij dit topic niet omdat informatie ontbreekt. Die specs zijn voor een topic op GoT wel nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door dion_b op 01-10-2019 16:04 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1