Wanneer kan ik nou de HK binnen? Ik heb al volgens Bulldog (of Traag) al voldoende techposts en ben al 2 maanden geregd....
Verwijderd
Heuh? Opnieuw inloggen werkt iig niet, en ik heb op dezelfde dag (opnieuw) geregistreerd, pal na BC3...
Werkt dat update scriptje niet helemaal lekker ofzo?
Ik heb wel effe zin on op de HK te
Werkt dat update scriptje niet helemaal lekker ofzo?
Ik heb wel effe zin on op de HK te
Verwijderd
Blech .. ik ga niet iedereen access geven hoor van na de BC3. Vanavond drait er een script en dan heb je sowieso access als je daar recht op hebt.
Verwijderd
Jij bent nog niet lang genoeg geregged. Heb geduld.Op maandag 30 juli 2001 21:27 schreef Nielsz het volgende:
Ik ook, ik ook
IEDEREEN DIE VANDAAG 60 DAGEN IS GEREGGED ZAL DOOR HET SCRIPT VANNACHT OM 0:00 ACCESS KRIJGEN TOT HET HK, MITS IS VOLDAAN AAN DE TECHPOSTS.
GSMboy valt daar ook onder.
Verwijderd
Sorry hoor, het is echt niet de bedoeling om zoveel mogelijk mods te irriteren (alhoewel..:))
Kijk ik zou natuurlijk kunnen gaan roepen: 'Ja-maar gee-es-em-booi mocht ook al in de huis-ka-mu-hur :('
Maar gelukkig ben ik al iets te volwassen daarvoor
Ennuh, ik wil alleen maar kijken of het echt zo erg is, nou maar hopen dat ik geen nachtmerries krijg
/me kan best nog wel effe wachten
Kijk ik zou natuurlijk kunnen gaan roepen: 'Ja-maar gee-es-em-booi mocht ook al in de huis-ka-mu-hur :('
Maar gelukkig ben ik al iets te volwassen daarvoor
Ennuh, ik wil alleen maar kijken of het echt zo erg is, nou maar hopen dat ik geen nachtmerries krijg
/me kan best nog wel effe wachten
Hmmzz? In de top100 stond zondag al 59, en in de top100 staat nu 60, dus dan klopt het toch?Op maandag 30 juli 2001 21:36 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Jij bent nog niet lang genoeg geregged. Heb geduld.
Verwijderd
59 dagen volgens ons script. En die teltOp maandag 30 juli 2001 21:38 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Hmmzz? In de top100 stond zondag al 59, en in de top100 staat nu 60, dus dan klopt het toch?
want reg dag is toch dag 0, dus dag 2=dag 1 etc. etc.Op maandag 30 juli 2001 21:44 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
59 dagen volgens ons script. En die telt
(Daarom wisselt het millenium op 31-12-2001
Verwijderd
2000Op maandag 30 juli 2001 21:49 schreef zeef het volgende:
want reg dag is toch dag 0, dus dag 2=dag 1 etc. etc.
(Daarom wisselt het millenium op 31-12-2001)
Verwijderd
Heej, don't get technical on meOp maandag 30 juli 2001 21:49 schreef zeef het volgende:
[..]
want reg dag is toch dag 0, dus dag 2=dag 1 etc. etc.
(Daarom wisselt het millenium op 31-12-2001)
jah, iddOp maandag 30 juli 2001 21:50 schreef Cheatah het volgende:
[..]
2000
[/OT]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
IemandOp maandag 30 juli 2001 21:54 schreef JvS het volgende:
[..]
jah, iddDit is een verbetering van iemant die het beter weet
![]()
[/OT]
Op maandag 30 juli 2001 21:55 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Iemand
offtopic:
Uit gekermist, je scherpe taalkundig inzicht is er niet uitgebotst/-schud/-slagen
Uit gekermist, je scherpe taalkundig inzicht is er niet uitgebotst/-schud/-slagen
Nou het lijkt me het meest logisch dat jullie script zo werkt, want je meld je ergens op de dag aan, dus de eerste uren zijn dag 0, en de eerste volledige 24 uur is dag 1.
Wat leren we hiervan ? Altijd ergens reggen om 23:55
Verwijderd
Dusss... Je moet wachten tot 23.55 uur? Jaja...Op maandag 30 juli 2001 22:19 schreef zeef het volgende:
Nou het lijkt me het meest logisch dat jullie script zo werkt, want je meld je ergens op de dag aan, dus de eerste uren zijn dag 0, en de eerste volledige 24 uur is dag 1.
Wat leren we hiervan ? Altijd ergens reggen om 23:55
Verwijderd
Sja .. een realtime scriptje is gewoon te zwaar. Dan heb je wel precies access wanneer je dat ook hoort te hebben, maar dan is alles verder wel de hele dag code #55. Kies maar
Nee, een dag loopt normaal van 0:00 tot 23:59:59. Dus om die loze dag te voorkomen, zo laat mogelijk registrerenOp maandag 30 juli 2001 22:24 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Dusss... Je moet wachten tot 23.55 uur? Jaja...
Maar hier loopt de dag denk ik van 0400 tot 0359 omdat het script 's nachts draait. Maar ik denk dat Kees je hier alles over kan vertellen.
Pagina: 1