Versturen van bestanden via Whatsapp Web werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyGui
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09-2023
Ik heb opgemerkt dat ik geen enkele bestandstype meer kan versturen via Whatsapp Web die ik gebruik in Edge. Wanneer ik een bestand zoals een foto sleep naar een chat wordt er gezegd dat het bestand niet ondersteund wordt terwijl dit voorheen wel werkte.
Afmelden en weer aanmelden van Whatsapp Web verhelpt dit probleem niet.

Ik weet dat er een aparte Whatsapp desktop versie bestaat maar ik gebruik liever de browser versie.
Ik gebruik Windows Pro 10 x64.

Iemand anders die dit probleem heeft met Whatsapp Web?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Andere browser geprobeerd? Internet Explorer (ja dat is iets anders dan Edge), Firfox, Chrome etc. Dan weet je iig of het browser of PC gerelateerd is :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyGui
Notna schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:08:
Andere browser geprobeerd? Internet Explorer (ja dat is iets anders dan Edge), Firfox, Chrome etc. Dan weet je iig of het browser of PC gerelateerd is :)
Dank voor je antwoord. Internet Explorer ondersteunt Whatsapp Web niet en ik ben wat terughoudend met het installeren van meerdere browsers.

Kan je misschien uittesten in Edge of het je wel lukt om bestanden te sturen via Whatsapp Web? Zou het erg op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gisteren nog gedaan, met Safari op een Mac en WhatsApp op een iPhone. Sleuren, pleuren en verzenden werkte als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:16

TheVMaster

Moderator WOS
Ehh...dit lijkt me iets voor CSA, aangezien WhatsApp Web client niet een onderdeel is van Windows :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyGui
sypie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 06:46:
Gisteren nog gedaan, met Safari op een Mac en WhatsApp op een iPhone. Sleuren, pleuren en verzenden werkte als een tiet.
Was benieuwd of dit problem in Edge reproduceerbaar is. Weet niet of je Windows hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:29
En gewoon op die paperclip klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyGui
jadjong schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:01:
En gewoon op die paperclip klikken?
Dan geeft het ook aan dat de bestandstype niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1261922

Goedendag,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Wel heb ik onlangs abonnement T-mobile verlengd en ben met S10 gaan werken in plaats van S7......
Of dit HET omslagpunt is weet ik niet, maar het probleem is wel NA deze wissel met toestellen.

Ik ben verre van een expert op dit gebied, whatsapp web gebruik ik meestal onder explorer edge.

Werkte altijd prima, ineens lukt bestanden invoegen whatsapp web op computer niet.

Eerst bestand naar email verzenden, met telefoon openen en dan versturen gaat wel.

Het is voor mij erg lastig en zou ook graag een oplossing vinden.

Ook al uitgelogd en ingelogd......nog niet geprobeerd via google......en nu wel en dat lijkt vooralsnog wel te werken.....

Tsjah, nog maar even nadenken, ik hou niet van veranderingen, maar vooralsnog lijkt dat een oplossing om het andere te omzeilen.......misschien dat later weer wel goed werkt ??

Ik hou het toch nog even in de gaten.

Helaas via google chrome wat lastig goede verbinding met whatsapp web te krijgen en te houden......maar internet is hier ook niet echt geweldig......

Gr Jan

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1261922 op 07-10-2019 21:46 ]

• CWesterhuis
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-11-2020
Ik weet deze discussie is al van langer geleden maar ik ervaar dezelfde issues op dit moment. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen weer?
Pagina: 1