Ik zoek een?
Videokaart als vervanging van mijn GTX1070 voor de launch van Modern Warfare
Wat is je budget?
Voor de videokaart dacht ik aan ongeveer €600 tot €800, maar mocht mijn overige randapparatuur te oud zijn kan dit hoger uitvallen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe een kaart van Nvidia, ook omdat Modern Warfare daar als gratis spel bij wordt geleverd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel heb ik een i7-4770k met 3.5Ghz en een Asus Maximus VI hero als moederbord.
Deze componenten zijn nog prima in combinatie met de GTX 1070, maar ik ben bang dat ze een bottleneck gaan vormen bij de upgrade naar bijvoorbeeld de 2070 super of de 2080. Dit is overigens nergens anders dan op leeftijd van de componenten gebaseerd.
Wat denken jullie dat een goede kaart zal zijn bij mijn huidige systeem?
Ik twijfel tussen de 2070 super of de 2080.
Moet ik verder nog iets updaten om de performance zo optimaal mogelijk te krijgen?
Als jullie nog meer informatie nodig hebben om mij van een advies te kunnen voorzien; shoot!
In ieder geval super bedankt voor een ieder die mee wil denken met mij
Helaas heb ik geen handige vrienden waar ik mee zou kunnen sparren.
Groet,
Michiel
Videokaart als vervanging van mijn GTX1070 voor de launch van Modern Warfare
Wat is je budget?
Voor de videokaart dacht ik aan ongeveer €600 tot €800, maar mocht mijn overige randapparatuur te oud zijn kan dit hoger uitvallen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe een kaart van Nvidia, ook omdat Modern Warfare daar als gratis spel bij wordt geleverd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel heb ik een i7-4770k met 3.5Ghz en een Asus Maximus VI hero als moederbord.
Deze componenten zijn nog prima in combinatie met de GTX 1070, maar ik ben bang dat ze een bottleneck gaan vormen bij de upgrade naar bijvoorbeeld de 2070 super of de 2080. Dit is overigens nergens anders dan op leeftijd van de componenten gebaseerd.
Wat denken jullie dat een goede kaart zal zijn bij mijn huidige systeem?
Ik twijfel tussen de 2070 super of de 2080.
Moet ik verder nog iets updaten om de performance zo optimaal mogelijk te krijgen?
Als jullie nog meer informatie nodig hebben om mij van een advies te kunnen voorzien; shoot!
In ieder geval super bedankt voor een ieder die mee wil denken met mij
Helaas heb ik geen handige vrienden waar ik mee zou kunnen sparren.
Groet,
Michiel