ik zoek een samenwerking met een c# expert

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunkeyy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-05-2020
Mijn vraag is, of er een student of iemand is met redelijk wat vrijetijd en die het leuk vind om in mijn GameStudio Mobile Games te gaan maken. ik ben namelijk op Discord en via Reddit bezig met 2 Devs te krijgen die goed zijn in c# om bepaalde functies te bouwen in mijn mobile game.

Het spel werkt al! design is volledig gedaan door mij. Enkel missen er nog wat onderdelen en de persoon waarmee ik werkte op Fiverr is gebanned via een vage reden. Dus zit ik met een probleem dat ik nu niemand heb die het leuk vind om dit met mij te gaan doen. Ik ben geen bedrijf doe dit hobbymatig.

Wel heb ik een eigen website enzo en zou ik het gewoon super leuk vinden om met 2 Nederlandse mensen in plaats van mensen uit ander land samen te werken. Een vergoeding is op zijn plaats.

Ik werk via Unity en via C# mocht je dit leuk vinden en vrije tijd over hebben ik kan je een preview sturen en misschien wel de APK.

Beste antwoord (via Brunkeyy op 30-09-2019 16:07)

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 08:40
Daarvoor moet je op V&A kijken bij IT Pro. Daar kun je een vraag-advertentie aanmaken.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 08:40
Daarvoor moet je op V&A kijken bij IT Pro. Daar kun je een vraag-advertentie aanmaken.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Zoals @Jantje2000 inderdaad correct aanhaalt is hier V&A voor bedoeld: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.