The sentence below is true.
The sentence above is false.
Sorry hoor maar boven de 100 hz zie je toch geen verschil meer ? en heb je geen tussenstap tussen 100 en 200... ik bedoel, dan zet je em toch op 160 ofzo ?
edit : onnodig vorig bericht gequote
Mother, will they like this song?
200 Mhz 
............
............
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Nee, hij gaat van 200 inene naar 100. Vanaf daar heb je kleinere stapjes. Onder W98SE kon ik em ook nooit op 200Hz zetten.. Nu onder W2K heb ik ook weer gewoon 100Hz, meer hoeft niet hoor. 
edit:
Naja, aan déze info heb je trouwens wat.
Naja, aan déze info heb je trouwens wat.
die oude versie maar weer instaleren? als het is sinds die update ligt het blijkbaar aan de nieuwe versie?
Wat een onzin..
Ik merk zelf - in Quake 3 - wel degelijk het verschil tussen 100hz of 200hz. Voor gebruik in Windows maakt het idd niets uit. Maar ik moet wel kunnen Quaken 
Over die update: volgens mij ligt het inderdaad daaraan, maar als ik hem niet installeer draait m'n pc veel trager - deze versie is namelijk meer compatible met Win2k dan de vorige...
Over die update: volgens mij ligt het inderdaad daaraan, maar als ik hem niet installeer draait m'n pc veel trager - deze versie is namelijk meer compatible met Win2k dan de vorige...
Je ziet geen verschil meer, maar je merkt het wel degelijk als je bijvoorbeeld Quake3 of Unreal Tournament speelt....Op maandag 30 juli 2001 21:23 schreef TheLunatic het volgende:
Sorry hoor maar boven de 100 hz zie je toch geen verschil meer ? en heb je geen tussenstap tussen 100 en 200... ik bedoel, dan zet je em toch op 160 ofzo ?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Volgens mij heeft dat gewoon te maken met de V-Sync. Probeer dat maar eens aan te zetten en dan op 100hz te spelen, wedden dat je dan het verschil met 200hz niet ziet ?Op dinsdag 31 juli 2001 19:32 schreef Taro het volgende:
[..]
Je ziet geen verschil meer, maar je merkt het wel degelijk als je bijvoorbeeld Quake3 of Unreal Tournament speelt....
Mother, will they like this song?
Denk dat hij het over de ps2 rate van zijn muis heeft en niet over de refreshrate van zijn scherm....Op dinsdag 31 juli 2001 20:11 schreef TheLunatic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat gewoon te maken met de V-Sync. Probeer dat maar eens aan te zetten en dan op 100hz te spelen, wedden dat je dan het verschil met 200hz niet ziet ?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
idd...
Ik krijg mijn Logitech cordless en mijn boomslang 2000 beide niet hoger dan 80 Hz 
Hangt het soms van je windows versie af? Ik draai nu ME.
En hoe zit het met dat mouseware? Ik heb daar nergens een optie om de polling rate te veranderen. Volgens mij zit dat alleen in win2000..
En hoe zit het met dat mouseware? Ik heb daar nergens een optie om de polling rate te veranderen. Volgens mij zit dat alleen in win2000..
Bij mouseware zit het onder het tabblad 'beweging', bij geavanceerde functies...
ik had het in Win98, WinME en in Win2k, dus daar ligt het niet aan...
ik had het in Win98, WinME en in Win2k, dus daar ligt het niet aan...
Verwijderd
Cordless is kan ook niet meer dan 40Hz.Op donderdag 02 augustus 2001 12:51 schreef Morphs het volgende:
Ik krijg mijn Logitech cordless en mijn boomslang 2000 beide niet hoger dan 80 Hz
Pagina: 1