Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakanyortanli
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-05 09:00
Beste leden,

Ik ben sinds kort overgestapt van Telfort naar Ziggo waarbij ik voorheen via de decoder gebruik kon maken van Netflix en Live pauzeren. Nu kom ik erachter dat bij de goedkoopste abonnement variant je een humax decoder krijgt waar de functionaliteiten inderdaad niet mogelijk zijn. Om toch gebruik te kunnen maken van de zojuist genoemde opties moet ik upgraden naar ziggo complete waardoor ik een mediabox XL krijg die dit wel ondersteund.

Nu is mijn vraag of het ook zou werken als ik ergens een mediabox XL vandaan zou halen en dit op mijn ziggo start abbo aansluit?

Yortalini

Beste antwoord (via Hakanyortanli op 30-09-2019 20:39)

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 17:17

MrDry

Desperados!

Volgens mij niet. De mediabox XL heeft een smartcard meer maar wordt geactiveerd door de een support medewerker. Toen mij mediabox defect was kwam een monteur langs met een nieuw exemplaar. Hij moest bellen met support en het serienummer doorgeven om de mediabox bij mij thuis te laten werken.

Ik heb wel nog een extra mediabox XL liggen maar eerlijk gezegd nooit getest of ze beiden nu werken op mijn adres.

Quod licet lovi, non licet bovi

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 17:17

MrDry

Desperados!

Volgens mij niet. De mediabox XL heeft een smartcard meer maar wordt geactiveerd door de een support medewerker. Toen mij mediabox defect was kwam een monteur langs met een nieuw exemplaar. Hij moest bellen met support en het serienummer doorgeven om de mediabox bij mij thuis te laten werken.

Ik heb wel nog een extra mediabox XL liggen maar eerlijk gezegd nooit getest of ze beiden nu werken op mijn adres.

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit gaat nooit werken. Ergens een Mediabox XL vandaan halen klinkt al dubieus. Die boxen zijn niet te koop en als dat wel zo is dan is dat niet toegestaan. De mediabox XL blijft eigendom van Ziggo en wordt alleen geactiveerd als je een bijbehorend abonnement afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakanyortanli
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-05 09:00
@MrDry dat klinkt inderdaad plausibel
@Jay-B ik had het misschien anders moeten formuleren, zag er namelijk op marktplaats enkele te koop staan.

Ik was er helaas al bang voor dat de functionaliteiten in combinatie met de mediabox xl ook bij een centrale geactiveerd moeten worden.

Yortalini