Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Pak nu PSG online en je loopt iedereen voorbij met Neymar en Mbappe. Of voor meer variatie pak PSV online en ren iedereen voorbij.
Wat een PACE heeft PSV toch:
94 Lozano
93 Bruma
90 Malen
89 Bergwijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ben hier als user, niet als mod
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Anoniem: 1264216
Duidelijk dat er nog best veel fouten in FIFA 20 zitten.
Ben een nieuwe carrière begonnen en heb handsballen aan gezet.
Ben al een heel seizoen bezig en heb geen 1 handsbal gezien.
Meerdere mensen hier last van ?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Mijn zoontje heeft voor de Nintendo Switch Fifa 20 Legacy Edition gekocht. Hij probeert hiervoor de taal van het commentaar op Nederlands te zetten. Bij de Spelinstellingen kan je de taal instellen. Echter staat Nederlands hier niet tussen. De taal van de Interface is wel gewoon Nederlands.
Iemand een idee? Alvast dank.
Ik speel carrière met een zelfgemaakte prof. Sinds laatste update kan deze geen enkele skillmoves meer maken. Zijn er nog mensen met dit probleem?
Met L1 ingedrukt en rechterpook lukt dus werkelijk niks. Zelfs de meeste simpele moves blijken niet te werken. Carrière is op deze manier wel redelijk onbespeelbaar.
[ Voor 34% gewijzigd door Maditude op 18-10-2019 23:58 ]
Mijn zoontje is bijna 6. Kan hij Fifa spelen? Zit er een soort van simpele/arcade modus op?
Je hebt in FIFA sowieso de verschillende moeilijkheidsgraden, daar kun je al veel mee regelen. Is dat nog te moeilijk dan kun je in de spelinstellingen nog meer waarden aanpassen (accuratesse van de schoten van de tegenstander, sprintsnelheid etc.), dus je kunt de tegenstander bijna als zombies op het veld laten staan indien nodig
Is ook op latere leeftijd handig, bij gebrek aan voetbalkundig inzicht
Dus er zijn genoeg instellingen voor een 5/6-jarige om mee te beginnen. Is er dan ook de mogelijkheid voor meerdere profielen? Zodat papa ook af en toe mag?
Dit vind ik dus een van de grootste minpunten....Mars18 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:16:
Wat een heerlijk PACE spel is dit toch geworden, in FIFA 19 haalde Botteghin Neymar nog in.
Pak nu PSG online en je loopt iedereen voorbij met Neymar en Mbappe. Of voor meer variatie pak PSV online en ren iedereen voorbij.
Wat een PACE heeft PSV toch:
94 Lozano
93 Bruma
90 Malen
89 Bergwijn
Beetje paceh##ren kan iedereen wel. Verre van real-life voetbal.
Ok, Botteghin die Neymar inhaalt was ook weer het andere uiterste, maar volgens moeten ze veel meer in het midden van deze twee zitten.
Ik mis daardoor soms gewoon "echt voetbal". Een speler aan de bal is in het echt vaak in te halen door een tragere tegenstander. Simpelweg omdat je aan de bal ook echt langzamer bent. Nu ben je gewoon vertrokken en kan je praktisch doorspringen naar het doel.
Verder wel weer leuk om offline een carrière te starten. Merkte wel dat bij het eerste team ik toch snel weer the "usual" suspects kocht om mijn team te versterken.... dat dit keer wat meer geforceerd om niet te doen. Daarnaast ben ik vaak na 1 seizoen weer uitgekeken op mijn team en start ik weer een nieuwe game met een ander team, maar dat had ik met Fifa19 ook.
Bij professional career mis ik wat diepgang. Je werkt je wedstrijden af en that's it.
Bij Fifa20 nog niet geprobeerd, maar wat meer interactie zou wel fijn zijn; praten met coach, transfer verdienen naar een andere club zonder request te moeten indienen, opklimmen om aanvoerder te kunnen worden etc.
wijze woorden
Dan zal het met de bediening wel goed komen inderdaad. Je kunt in FIFA 'losse' potjes starten. Mocht hij echt een carrière modus willen starten dan kan zo'n sessie gewoon opgeslagen worden, zodat hij de volgende keer verder kan. Je kunt dan gewoon je eigen sessie laden om daarmee verder te spelenJabbah schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:58:
Ah ja, we hebben een Xbox One, had ik er even bij moeten zetten.. Hij racet regelmatig. Dat vergde wat oefening maar hij is er nu verdraaid handig in.
Dus er zijn genoeg instellingen voor een 5/6-jarige om mee te beginnen. Is er dan ook de mogelijkheid voor meerdere profielen? Zodat papa ook af en toe mag?
Ik speel op de XBOX One X en heb dit probleem (toevallig?) gekregen tijdens de switch van Bayern naar Fortuna Sittard in carriere modus, waarbij je alleen als third person speelt met je karakter.
Bij 2 controllers heb ik dit probleem. Aan de settings heb ik niet lopen te rotzooien, alleen na het begin om te kijken of ik het kon oplossen.
Handig om te vermelden is dat wanneer ik een nep schot wil doen (B/X & A)dat hij gewoon blijft staan. Ik kan alleen een schieten of een lange pass uitoefenen.
[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 23-10-2019 13:16 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Anoniem: 337891
Zit het probleem er misschien in dat de spelers van fortuna te weinig skill points hebben voor de skills die je probeert te doen? Bij player details staat een aantal sterren bij skillmoves. Die bepalen welke skills mogelijk zijn per speler.Mosin schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:09:
Iemand bekend met het probleem dat je met de rechter joystick geen trucjes meer kan doen? De rechterstick reageert nergens op.
Ik speel op de XBOX One X en heb dit probleem (toevallig?) gekregen tijdens de switch van Bayern naar Fortuna Sittard in carriere modus, waarbij je alleen als third person speelt met je karakter.
Bij 2 controllers heb ik dit probleem. Aan de settings heb ik niet lopen te rotzooien, alleen na het begin om te kijken of ik het kon oplossen.
Handig om te vermelden is dat wanneer ik een nep schot wil doen (B/X & A)dat hij gewoon blijft staan. Ik kan alleen een schieten of een lange pass uitoefenen.
Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn. Ik heb het voorbij zien komen, alleen leek het mij sterk dat ze het op basis daarvan ''eruit'' zouden laten.Anoniem: 337891 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:29:
[...]
Zit het probleem er misschien in dat de spelers van fortuna te weinig skill points hebben voor de skills die je probeert te doen? Bij player details staat een aantal sterren bij skillmoves. Die bepalen welke skills mogelijk zijn per speler.
Ik ga maar eens uitzoeken hoe ik het snelst kan levelen
Ѫа$тёя чѳця аят
Je zal met aparte xbox accounts moeten werken om verschillende profielen te hebben in FIFA.Jabbah schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:58:
Ah ja, we hebben een Xbox One, had ik er even bij moeten zetten.. Hij racet regelmatig. Dat vergde wat oefening maar hij is er nu verdraaid handig in.
Maar belangrijkste, zorg dat je aankoopopties helemaal dicht staan, je zal de eerste niet zijn waar zoonlief een 100-200 euro aan FUT coins koopt
En over het algemeen? Het is nog steeds FIFA.
Keepers zijn ruk, niet kunnen bewegen bij een pass op jou (tegenstander wel), auto aanpassen van snelheid van 2 spelers, de absolute complete onlogica van scheids.. Het wordt misschien ooit een keertje beter
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://www.ajax.nl/strea...-headscans-in-fifa-20.htm
Leuk dat dit er in gepatcht wordt, wel jammer dat Tagliafico en een Neres dan weer niet voorzien zijn van headscans. In die update zaten wel meer headscan updates van o.a. Marcelo van Real Madrid (die zag er al goed uit) en Ribery. Ribery zag er echt schandalig slecht uit. Die ziet er sowieso niet uit, maar leek in de game nergens op. Waarom Frenkie de Jong er dan weer geen heeft verbaasd meDeVliegendeNLer schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:10:
Voor de Ajacieden onder ons is dit geweldig nieuws!
https://www.ajax.nl/strea...-headscans-in-fifa-20.htm
Anyway, leuk! Helaas al een aantal spelers bij Ajax van de hand gedaan die nu een scan hebben gehad, zoals Ziyech en Blind. Goede reden om Ziyech weer terug te kopen, maar die moest ik voor € 85 miljoen wel laten gaan. Vincius jr en Rodrygo hebben nu ook nieuwe headscans en die staan bij mij links- en rechtsbuiten. Zijn me toch een beesten met pace 99
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 31-10-2019 11:48 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik weet niet hoe het nu geregeld is, maar voorgaande jaren kwamen scans uit een update niet in bestaande save games voor. Dus je zal waarschijnlijk overnieuw moeten beginnen met een carriere save als je de nieuwe gezichten wilt zien.Hulleman schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:46:
[...]
Leuk dat dit er in gepatcht wordt, wel jammer dat Tagliafico en een Neres dan weer niet voorzien zijn van headscans. In die update zaten wel meer headscan updates van o.a. Marcelo van Real Madrid (die zag er al goed uit) en Ribery. Ribery zag er echt schandalig slecht uit. Die ziet er sowieso niet uit, maar leek in de game nergens op. Waarom Frenkie de Jong er dan weer geen heeft verbaasd me
Anyway, leuk! Helaas al een aantal spelers bij Ajax van de hand gedaan die nu een scan hebben gehad, zoals Ziyech en Blind. Goede reden om Ziyech weer terug te kopen, maar die moest ik voor € 85 miljoen wel laten gaan. Vincius jr en Rodrygo hebben nu ook nieuwe headscans en die staan bij mij links- en rechtsbuiten. Zijn me toch een beesten met pace 99
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Echt? Dat is mooi lelijk!PSV-EHV schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:05:
[...]
Ik weet niet hoe het nu geregeld is, maar voorgaande jaren kwamen scans uit een update niet in bestaande save games voor. Dus je zal waarschijnlijk overnieuw moeten beginnen met een carriere save als je de nieuwe gezichten wilt zien.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ja, in het hoofdmenu bij opties voordat je een game begint. Dan wel opslaan.Vlassie1980 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:10:
Weet iemand hoe je die irritante Trainer permanent uit kunt zetten? Bij elk potje met een collega moeten we aan het begin die trainer weer uitzetten, echt gruwelijk irritant.
Ik doe nu nog FIFA19 maar zit in 2025 met mijn carrière en ben wel klaar voor FIFA20. Maar wil ook geen 40-50 euro neerleggen voor een spel dat nog steeds flink teleurstelt.
Anoniem: 1295822
Ik ben nieuw hier en weet niet zeker of ik mijn vraag op de juiste plek stel... Maar doe het toch maar even ;-)
Sinterklaas is zo gul geweest om onze boys te voorzien van FIFA 20 voor hun Xbox One. Sint heeft de game gekocht bij een gamewinkel in Nederland. Spel geïnstalleerd en aan de slag. Echter is het binnen de game niet mogelijk om zowel de menu-taal als het commentaar op Nederlands te zetten. Nederlands komt niet voor in de taalkeuze bij Settings. Heeft iemand een idee of het überhaupt mogelijk is om Nederlands in te stellen? Zo ja, op welke wijze?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Wanneer je het spel start krijg je een taalkeuze, wanneer je hier Nederlands selecteert zijn de menu's en het commentaar in het Nederlands. Dit is helaas niet via de menu's aan te passen.Anoniem: 1295822 schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:50:
Goedemorgen mensen,
Ik ben nieuw hier en weet niet zeker of ik mijn vraag op de juiste plek stel... Maar doe het toch maar even ;-)
Sinterklaas is zo gul geweest om onze boys te voorzien van FIFA 20 voor hun Xbox One. Sint heeft de game gekocht bij een gamewinkel in Nederland. Spel geïnstalleerd en aan de slag. Echter is het binnen de game niet mogelijk om zowel de menu-taal als het commentaar op Nederlands te zetten. Nederlands komt niet voor in de taalkeuze bij Settings. Heeft iemand een idee of het überhaupt mogelijk is om Nederlands in te stellen? Zo ja, op welke wijze?
Alvast bedankt voor jullie reactie

Engels, Arabisch, Chinees, Turks en Russisch zijn wel beschikbaar.
RoeKoe schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:21:
[...]
Wanneer je het spel start krijg je een taalkeuze, wanneer je hier Nederlands selecteert zijn de menu's en het commentaar in het Nederlands. Dit is helaas niet via de menu's aan te passen.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1295822 op 02-12-2019 15:32 ]
Was de gameomschrijving op het hoesje wel Nederlands? Ik weet dat disc-versies een beperkte taalinstellingen hebben afhankelijk van de regio, de digitale versie heeft wel elke taal aan boord.Anoniem: 1295822 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:30:
Dank je je snelle reactie... Bij het opstarten en bij het kiezen van een taal, is Nederlands niet beschikbaar
Engels, Arabisch, Chinees, Turks en Russisch zijn wel beschikbaar.
[...]
(neem aan dat je je Xbox wel gewoon NL/NL heb staan?)
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2019 15:55 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan is de Nederlandse taal niet mogelijk?
Game gewoon in een NL game winkel aangeschaft...
SinergyX schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:55:
[...]
Was de gameomschrijving op het hoesje wel Nederlands? Ik weet dat disc-versies een beperkte taalinstellingen hebben afhankelijk van de regio, de digitale versie heeft wel elke taal aan boord.
(neem aan dat je je Xbox wel gewoon NL/NL heb staan?)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1295822 op 02-12-2019 16:23 ]
Beetje late reactie, maar die commentaren moet je los downloaden via de eShop, als gratis DLC voor FIFA. Daarna kun je met NL commentaar aan de slag.Jigs schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:14:
Hoi,
Mijn zoontje heeft voor de Nintendo Switch Fifa 20 Legacy Edition gekocht. Hij probeert hiervoor de taal van het commentaar op Nederlands te zetten. Bij de Spelinstellingen kan je de taal instellen. Echter staat Nederlands hier niet tussen. De taal van de Interface is wel gewoon Nederlands.
Iemand een idee? Alvast dank.
Hmm die van mij is gewoon in het Nederlands en gekocht in de MM. Klinkt een beetje alsof je een exotische versie uit het buitenland in die winkel hebt gekocht.Anoniem: 1295822 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:23:
Omschrijving op de achterkant is in het Engels...![]()
Dan is de Nederlandse taal niet mogelijk?
Game gewoon in een NL game winkel aangeschaft...
[...]
Als je het NL commentaar echt wil hebben, zou ik even terug gaan naar de winkel.
Blijkt inderdaad een Engelse versie van de game te zijn. De gamewinkel is gelukkig zeer meewerkend en ik mag m komen ruilen voor de NL versie :-) Dank voor de hulp mensen!!
RoeKoe schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:18:
[...]
Hmm die van mij is gewoon in het Nederlands en gekocht in de MM. Klinkt een beetje alsof je een exotische versie uit het buitenland in die winkel hebt gekocht.
Als je het NL commentaar echt wil hebben, zou ik even terug gaan naar de winkel.
Ik vind :Stengs,Fati, Depay, Frenkie de Jong, Militao en Dembele overpowered (voor wat hun stats zeggen) en trouwens na de laatste updates zag ik dat Eduardo Cavaminga en Pedri een potentie van 90+ hebben gekregen op career mode. Ik ga ze zeker uittesten!
Levay
Anoniem: 1319544
ik heb van alles geprobeerd, maar zie het niet.
op PS4, maar dat maakt waarschijnlijk niks uit.
bedankt alvast!
Anoniem: 337891
Laatst bij een vriend mijn allereerst potje sinds Fifa 98 gespeeld en denk er nu over na Fifa 20 te halen.
Echter vraag ik mij af hoe hoog de leercurve is (werd namelijk volledig van de mat geveegd) voor een volledige noob en heeft FUT nog wel zin zo mid seizoen?
Alvast dank
[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 10-01-2020 13:28 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Is er iemand die Fifa 20 op de Switch online speelt? Ik zou, voordat ik die aanschaf, graag willen weten of de servers daar meer spelers bevatten :-)
"It's about time you showed up Fox!"
In welke modus? Pro clubs bv beginnen heel veel mensen gewoon opnieuw als hun record niet mooi is (10/10/5 bv), kans dat je die wel eens tegen komt, maar als het rustig is in die modus kan je tot 2 divisies hoger dan wat jij bent matchen (of lager).klaasinho schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:24:
ik speel online. je begint in divisie 10, en dan 9 enz. Bij de vorige fifa speelde ik in divisie 7 en soms 6, om mijn niveau aan te geven. Maar in fifa 20 tref je al bijzondere goede spelers aan in divisie 9. Ik kom dus niet verder dan divisie 8. Hoe kan dit? Heeft fifa dit veranderd?
90% gaat altijd mee naar de volgende versie, Pro clubs en UT primair, de career en coops kan je nog wel even doorspelen, maar gros is inmiddels al verhuisd naar FIFA20. Geen idee of de Switch (tov de andere 3) echt populair is, maar vrij aannemelijk dat je meer mensen in 20 gaat vinden dan in 19.speek1984 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:19:
Ik speel momenteel nog Fifa 19 op de Switch, maar merk dat de servers ontzettend leeg zijn. Ik vind haast nooit een match voor seizoenen of ultimate team.
Is er iemand die Fifa 20 op de Switch online speelt? Ik zou, voordat ik die aanschaf, graag willen weten of de servers daar meer spelers bevatten :-)
Hm, makes sense. Bedankt!SinergyX schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:38:
90% gaat altijd mee naar de volgende versie, Pro clubs en UT primair, de career en coops kan je nog wel even doorspelen, maar gros is inmiddels al verhuisd naar FIFA20. Geen idee of de Switch (tov de andere 3) echt populair is, maar vrij aannemelijk dat je meer mensen in 20 gaat vinden dan in 19.
"It's about time you showed up Fox!"
SinergyX schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:38:
[...]
In welke modus? Pro clubs bv beginnen heel veel mensen gewoon opnieuw als hun record niet mooi is (10/10/5 bv), kans dat je die wel eens tegen komt, maar als het rustig is in die modus kan je tot 2 divisies hoger dan wat jij bent matchen (of lager
is er meer dan 1 modus? hoe kan ik dat zien. Ik nam aan dat er maar 1 manier was om online te spelen.
[...]
90% gaat altijd mee naar de volgende versie, Pro clubs en UT primair, de career en coops kan je nog wel even doorspelen, maar gros is inmiddels al verhuisd naar FIFA20. Geen idee of de Switch (tov de andere 3) echt populair is, maar vrij aannemelijk dat je meer mensen in 20 gaat vinden dan in 19.
Anoniem: 1328348
Wanneer ik het spel speel op de tv hoor ik alles behalve het wedstrijdcommentaar.
De instellingen blijven onveranderd.
Wie heeft voor mij de oplossing ?

1. In FIFA18 én 19 merkte ik dat ik op het hoogste niveau nooit tegendoelpunten kreeg tegen CPU. Het was gewoon te makkelijk, zowel in Eredivisie als in CL of EL. Ik won tegen Liverpool bijvoorbeeld ook gemakkelijk. Is dat nog steeds het geval?
2. Ik begin vaak met Ajax en dan wil ik graag talenten verhuren aan Eredivisie-clubs. Ook wil ik overbodige spelers aan Eredivisie-clubs verkopen, zodat de Eredivisie op niveau blijft (sentiment dingetje haha). In voorgaande Fifa's kreeg ik bijzonder weinig aanbiedingen van deze clubs. Is dat nu wel het geval?
3. Wat ik ook merkte dat clubs vaak niet hun sterkste spelers opstelden. Dat vond ik zo gek. Ik werd lachend kampioen steeds. Is dat nu verbeterd?
4. In voorgaande versies merkte ik ook op dat bijvoorbeeld PSV hun goede spelers verkopen voor relatief weinig geld. Vervolgens halen ze echt middelmatige spelers met een lage rating (nu ik dit schrijf komt het wel overeen met de realiteit haha). Nog steeds een issue in fifa20?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen! Dank alvast!
Kan iemand mij helpen?🙈hotymoty schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 13:39:
Ik zit te twijfelen om dit spel te halen. Ik heb echter wel een aantal vragen rondom Carrieremodus:
1. In FIFA18 én 19 merkte ik dat ik op het hoogste niveau nooit tegendoelpunten kreeg tegen CPU. Het was gewoon te makkelijk, zowel in Eredivisie als in CL of EL. Ik won tegen Liverpool bijvoorbeeld ook gemakkelijk. Is dat nog steeds het geval?
2. Ik begin vaak met Ajax en dan wil ik graag talenten verhuren aan Eredivisie-clubs. Ook wil ik overbodige spelers aan Eredivisie-clubs verkopen, zodat de Eredivisie op niveau blijft (sentiment dingetje haha). In voorgaande Fifa's kreeg ik bijzonder weinig aanbiedingen van deze clubs. Is dat nu wel het geval?
3. Wat ik ook merkte dat clubs vaak niet hun sterkste spelers opstelden. Dat vond ik zo gek. Ik werd lachend kampioen steeds. Is dat nu verbeterd?
4. In voorgaande versies merkte ik ook op dat bijvoorbeeld PSV hun goede spelers verkopen voor relatief weinig geld. Vervolgens halen ze echt middelmatige spelers met een lage rating (nu ik dit schrijf komt het wel overeen met de realiteit haha). Nog steeds een issue in fifa20?
1. Zeker sinds de laatste update moet je van goede huize komen wil je op Ultimate winnen van de AI (sinds de update is Ultimate bizar overpowered gemaakt, terwijl voor de update het vrij makkelijk was)hotymoty schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 13:39:
Ik zit te twijfelen om dit spel te halen. Ik heb echter wel een aantal vragen rondom Carrieremodus:
2. Nog steeds weinig aanbiedingen van andere Eredivisie clubs helaas, ik verkoop/verhuur het liefst ook spelers aan Eredivisie clubs maar ze komen nooit aankloppen.
3. Dat is wel verbeterd nu. Volgens mij had Fifa 20 in de eerste maand een bug dat bepaalde teams altijd hun slechtste 11 opstelde zelfs, en dat is nu zodanig gepatched dat het een hele verbetering is tov Fifa 19.
4. Offence taken
Anoniem: 1340346
op en neer van reeks 5 naar 2 , de FIFA engine regeld dit voor het spelplezier
maar of je nu goed speeld of niet je moet op en neer in de reeksen
Zat een beetje verbaast dit artikel te lezen, want hoe kan je dit tegenhouden?
Hij gaat naar de winkel en koopt een nieuw exemplaar / nieuwe console / maakt een nieuw account aan, dit is toch niet haalbaar voor EA om hem tegen te houden?
https://www.nu.nl/games/6...ea-games-meer-spelen.html
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is inderdaad niet tegen te houden dat hij Fifa niet meer speelt maar zijn inkomsten bron hebben ze de nek om gedraaid. Hij mag niet meer mee doen aan toernooien, zijn Twitch en Youtube kanaal mogen geen Fifa content meer bevatten + hij heeft een IP ban.G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:11:
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet posten, hopelijk zit ik hier goed.
Zat een beetje verbaast dit artikel te lezen, want hoe kan je dit tegenhouden?
Hij gaat naar de winkel en koopt een nieuw exemplaar / nieuwe console / maakt een nieuw account aan, dit is toch niet haalbaar voor EA om hem tegen te houden?
https://www.nu.nl/games/6...ea-games-meer-spelen.html
Zullen vast mogelijkheden zijn om daar onder uit te komen maar EA doet er in elk geval veel aan om dingen tegen te houden
Ik heb de afgelopen weken op Legendary gespeeld, maar dat is echt veel te makkelijk, maar Ultimate is dan weer niet te doen. Ik had een testje gedaan door dezelfde wedstrijd te spelen op Legendary en Ultimate, met PSV tegen RKC. Op Legendary 7-0 gewonnen, weliswaar wel een rode kaart voor RKC, maar toen stond ik al 4-0 voor. Op Ultimate verlies ik met 1-3.
Dingen die me opvallen: tegenstander zet veel meer druk (opzich niet eens zo erg), AI spelers zijn altijd even snel (ook als je iemand met 97 pace hebt), heel lastig om bal af te pakken, schoten op goal van AI gaan kiezelhard en is altijd een goal.
Ik ben benieuwd of anderen hier ook ervaring mee hebben, of dat het aan mij ligt. Ik heb meermaals geoefend op Ultimate om te kijken of ik toch wedstrijden kon winnen maar het lukt gewoon niet.
Ik wil graag met 3 andere vrienden online FIFA spelen. Ik had verwacht dat je gewoon een vriendschappelijke wedstrijd kunt starten en 2 vs 2 kan spelen. Maar deze optie kan ik nergens vinden. Online kan ik hier ook niets over vinden.
Is dit niet mogelijk?
Nu hebben we maar een aantal 1 vs 1 wedstrijden gespeeld.
PSN: Rich_E1988
Dit zit er al niet meer in sinds Fifa 14 of 15, couch co-op kan wel. Online alleen 1 vs 1Richi E. schreef op zondag 22 maart 2020 @ 09:29:
Even een vraagje.
Ik wil graag met 3 andere vrienden online FIFA spelen. Ik had verwacht dat je gewoon een vriendschappelijke wedstrijd kunt starten en 2 vs 2 kan spelen. Maar deze optie kan ik nergens vinden. Online kan ik hier ook niets over vinden.
Is dit niet mogelijk?
Nu hebben we maar een aantal 1 vs 1 wedstrijden gespeeld.
Ik heb een vraag over FIFA 20.
Ik speel al enige tijd FUT op de Xbox One en heb daar inmiddels een leuk team opgebouwd. Als ik FIFA 20 nu op de PC zou halen, zou ik dan op hetzelfde FIFA/EA account kunnen verder spelen met dat FUT team?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Enzo
Als je start op PC begin je volledig opnieuw
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Toch vind een heel groot deel van de playerbase 20 alsnog vele malen beter dan 19, 19 was niks anders dan longcross naar de 2e paal of random lange afstandschoten
Derrorio schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:35:
En mag ik vragen hoelang je het hebt gespeeld en wat je zo ontzettend tegenstaat? Fifa 20 heeft zijn mankementen, EA gooit er qua content met de pet naar en de servers laten erg afweten.
Toch vind een heel groot deel van de playerbase 20 alsnog vele malen beter dan 19, 19 was niks anders dan longcross naar de 2e paal of random lange afstandschoten
Ik had FIFA 2019 (toen FIFA 20 uitkwam gekocht voor € 5,00), maar in FIFA 20 heb ik in de afgelopen 16 uur (want zolang bezit ik de game) echt te veel disconnecties gehad, het loopt ook gewoon minder lekker dan FIFA 19. FIFA 19 vond ik al zozo wat betreft upgrade, maar het is gewoon echt slechter. Ik moet erbij zeggen dat ik gestopt ben met FUT sinds er voor alles wat ze kunnen bedenken een speciale kaart van een speler is. Ik weet inmiddels na wqat onderzoek dat een restitutie blijkbaar niet kan als je de game al gedownload hebt. Maar voor het eerst sinds SNES FIFA International Soccer (1994) heb ik er spijt van dat ik eFootball PES 2020 niet geprobeerd heb voor hetzelfde geld boven FIFA 20.SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:40:
Fifa 20 is flut, het is enkel nog maandje of 3 uitzitten tot 21 er is, happy zijn de eerste maanden met de nieuwe dingen, tot zomer volgend jaar weer smeken om het volgende deeltje
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 18-06-2020 16:07 ]
https://www.pcgamer.com/f...ps4-and-xbox-one-version/
Pes is de betere voetbalgame qua realisme, probleem is daar dat de careermode so weinig features en persoonlijkheid heeft (FIFA 20 is een CM vol met een buggy en retarded persoonlijkheid, PES ML heeft geen persoonlijkheid...)
Ik denk er serieus over om gewoon FM terug op te pakken na een jarenlange hiatus. ben alleen bang dat ik er totaal niks meer van ga kunnen
Elke Fifa is toch weer een dissapointment?Let's hope so: it'd be disappointing
Grootste irritatie gaat nog de next-gen transitie worden, binnen pro clubs kan je blijkbaar dus niet XBO vs XSX of PS4 vs PS5 spelen, dus moeten wij tzt een harde keuze maken op welk platform we doorgaan, zeker als je geen geforceerde BC modus op next-gen kan draaien, lang niet iedereen heeft direct het geld om meteen de nieuwe console te kopen (tegenstelling tot de Pro/X, welke gewoon tegen de normale consoles kon blijven spelen).
Spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat had ik nooit moeten doen. Als ik nu het spel installeer, maakt niet uit of ik de Engels of de Nederlandse versie download. Het commentaar werkt niet meer en heeft zelfs een grijs tekst bij de instellingen.
Ik vind een super casual FIFA potje heerlijk. Maar op deze manier hoeft het niet. Vervolgens download ik FIFA 19 en dat werkt wel lekker, dat moet ik dan wel met Engels commentaar spelen want wil niet in het jaar 0 belanden met het Nederlandse commentaar.
Dat het voor mij niet hoeft, EA heeft dus FIFA 20 gesloopt. En ik verwacht dat ze er geen f*ck aan gaan doen. Weiger erdoor ook FIFA 21 te halen, ook omdat het voelbal seizoen ook al eigenlijk bijna voorbij is.
Edit: wow. Ze hebben het gewoon gefixed!