[Shelly 1] Koppelt niet met wifi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atuk
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09-2022
Mijn vraag
Ik probeer twee shelly1's te koppelen met mijn wifi, maar op een of andere manier vraagt de shelly1 niet om naam en password van mijn echte wifi. Je connect met de shelly wifi en dan ziet hij die als device in de app. en daarna bij toevoegen gaat het mis omdat ik niet mijn eigen wifi kan aangeven. Allereerste keer vroeg hij dat wel maar nu niet meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Standaard shelly1 geen andere software erop gezet

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
te resetten met 5 maal aan uit, maar dan nog steeds vraagt de shelly 1 in shelly app niet om naam en wachtwoord van Wifi.

dank allen voor meedenken...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-04 16:57
Heb je het al geprobeerd via de browser om de shelly direct te benaderen. Zo heb ik het gedaan en werkt perfect.

als je naar Internet & security gaat kun je de Wifi mode - Client instellen.

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atuk
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09-2022
bedoel je dus via de pc en dan kun je wel bij de shelly aangeven wat het echte wifi netwerk is zodat ik ze via de algemene wifi kan benaderen. Ipv op hun eigen wifi signaal. Dat werkt namelijk al maar ja das onhandig om elke keer aan te loggen op een wifi per module en dan aan uit te zetten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Atuk schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:28:
bedoel je dus via de pc en dan kun je wel bij de shelly aangeven wat het echte wifi netwerk is zodat ik ze via de algemene wifi kan benaderen. Ipv op hun eigen wifi signaal. Dat werkt namelijk al maar ja das onhandig om elke keer aan te loggen op een wifi per module en dan aan uit te zetten...
Bij welke stap van de handleiding gaat het fout?

https://shelly.cloud/wp-c...lly1_User_Guide_EN_v5.pdf