Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Games spelen: Anno 1800, City Skylines, nieuwe Transport Fever 2...
Office zaken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond 600 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Als basis heb ik de BBG september 2019 genomen,
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, geen overklok
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek op drie punten aanpassingen.
1. Ik heb bij de vorige PC voor een stille behuizing gekozen: Cooler Master Silencio 352 en die is goed bevallen. Ik zoek iets soortegelijks (stil) of is deze Silencio nog steeds aan te raden?
2. Ik heb wat meer geld over voor een betere Videokaart, max 200 euro. Wat is aan te raden? Een 580 versie van de BBG pricewatch: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC) heeft niet zulke goede recensies. Misschien een Geforce?
3. Ik zoek een snelle(re) SD kaart. Daar nog tips?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Games spelen: Anno 1800, City Skylines, nieuwe Transport Fever 2...
Office zaken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond 600 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Als basis heb ik de BBG september 2019 genomen,
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
1 | Moederborden | ASRock B450M-HDV R4.0 | € 59,50 | € 59,50 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 139,- | € 139,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE White 450W V2 | € 37,- | € 37,- |
1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 51,57 | € 51,57 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,47 |
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, geen overklok
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek op drie punten aanpassingen.
1. Ik heb bij de vorige PC voor een stille behuizing gekozen: Cooler Master Silencio 352 en die is goed bevallen. Ik zoek iets soortegelijks (stil) of is deze Silencio nog steeds aan te raden?
2. Ik heb wat meer geld over voor een betere Videokaart, max 200 euro. Wat is aan te raden? Een 580 versie van de BBG pricewatch: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC) heeft niet zulke goede recensies. Misschien een Geforce?
3. Ik zoek een snelle(re) SD kaart. Daar nog tips?
[Voor 13% gewijzigd door Daan115 op 30-09-2019 12:06]