Ik zoek een?
Universele afstandsbediening
Wat is je budget?
100€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb hier een Home Cinema set met:
- Philips smart TV (5000 serie)
- Ziggo box
- HTPC
- Xbox One
- Denon AVR-1500H
- Eventueel smart home meuk (lampen, google hub, Nest thermostaat)
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Logitech Harmony Elite
pricewatch: Logitech Harmony Companion
pricewatch: Logitech Harmony Hub
Welke vragen heb je hier nog over?
Enkel de Hub kopen valt af. Ik wil een fysieke AB. Mijn vraag gaat dus voornamelijk over het verschil tussen de companion en de elite.
Er zit hier een aanzienlijk prijsverschil in en ik ben dus benieuwd of dit het geld waard is.
Het schermpje op de Elite trekt me wel (ziet er luxe uit). Ik heb het idee dat smart home spul makkelijk of enkel daar mee te bedienen is. Nu heb ik ook home assistant draaien en werkt dit redelijk vlekkeloos.
Mijn doel van de AB is voornamelijk de TV hoek. Het veranderen van instellingen op de Denon (input voornamelijk) is voor mij logisch, maar voor mijn huisgenoten minder. Er liggen nu 3 afstandsbedieningen op de salontafel. Netflix op de TV kijken vereist weer een combinatie van 2 AB's. Terug naar de Ziggo is weer een combi van 3 AB's. Onhandig dus.
Voor zover ik heb kunnen vinden is de werking tussen beide AB's gelijk als je deze enkel voor de TV gebruikt. Een Harmony Companion zou dus voldoende moeten zijn.
Of zie ik nog iets over het hoofd?
Universele afstandsbediening
Wat is je budget?
100€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb hier een Home Cinema set met:
- Philips smart TV (5000 serie)
- Ziggo box
- HTPC
- Xbox One
- Denon AVR-1500H
- Eventueel smart home meuk (lampen, google hub, Nest thermostaat)
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Logitech Harmony Elite
pricewatch: Logitech Harmony Companion
pricewatch: Logitech Harmony Hub
Welke vragen heb je hier nog over?
Enkel de Hub kopen valt af. Ik wil een fysieke AB. Mijn vraag gaat dus voornamelijk over het verschil tussen de companion en de elite.
Er zit hier een aanzienlijk prijsverschil in en ik ben dus benieuwd of dit het geld waard is.
Het schermpje op de Elite trekt me wel (ziet er luxe uit). Ik heb het idee dat smart home spul makkelijk of enkel daar mee te bedienen is. Nu heb ik ook home assistant draaien en werkt dit redelijk vlekkeloos.
Mijn doel van de AB is voornamelijk de TV hoek. Het veranderen van instellingen op de Denon (input voornamelijk) is voor mij logisch, maar voor mijn huisgenoten minder. Er liggen nu 3 afstandsbedieningen op de salontafel. Netflix op de TV kijken vereist weer een combinatie van 2 AB's. Terug naar de Ziggo is weer een combi van 3 AB's. Onhandig dus.
Voor zover ik heb kunnen vinden is de werking tussen beide AB's gelijk als je deze enkel voor de TV gebruikt. Een Harmony Companion zou dus voldoende moeten zijn.
Of zie ik nog iets over het hoofd?