[pw] Totaal aantal M2-sloten moederbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:13

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een moederbord met 2 M2 slots op categorie: Moederborden .
Het lijkt niet mogelijk om daar naar te zoeken.
Het zou fijn zijn als er een slider met het "Totaal aantal M2-slots" zou komen, vergelijkbaar de slider om het totaal aantal netwerkaansluitingen te kiezen.

Er zijn wel 8 soorten M2-slots om uit te kiezen, maar de meeste moederborden met 2 M2-sloten hebben twee verschillende soorten M2-sloten, bv "M.2 (PCI-e 3.0 x4), M.2 (SATA-600)". Aan die sliders heb je dus niet heel veel, tenzij je perse twee van een bepaald type M2 slot wil. Ik vind het belangrijker dat ik er twee heb dan dat het er twee van hetzelfde type zijn.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@CAPSLOCK2000 Ik kan uit je verhaal niet opmaken of je de reeds bestaande filters hebt gezien, een filter per type M.2 slot, onder het kopje Opslaginterfaces. Sowieso bedenk ik mij dat daar ook nog wel filters voor PCI-e 4.0 bij mogen komen, die bestond toen nog niet :p Is dat precies wat je wilt of wilt je juist ook een totaal hebben? Dat laatste is ook vrij eenvoudig te doen, simpelweg alle voorgaande filters bij elkaar optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Op verzoek verhuizing van het topic richting Pricewatch.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Glaanie schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:04:
@CAPSLOCK2000 Ik kan uit je verhaal niet opmaken of je de reeds bestaande filters hebt gezien, een filter per type M.2 slot, onder het kopje Opslaginterfaces. Sowieso bedenk ik mij dat daar ook nog wel filters voor PCI-e 4.0 bij mogen komen, die bestond toen nog niet :p Is dat precies wat je wilt of wilt je juist ook een totaal hebben? Dat laatste is ook vrij eenvoudig te doen, simpelweg alle voorgaande filters bij elkaar optellen.
Die filters heb ik gezien maar ik wil dus inderdaad een totaal, zodat ik alle moederborden kan zien met 2 (of meer) M2-slots, zonder precies op te hoeven geven wat voor soort slot het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@CAPSLOCK2000 Het totaal M.2 slots (en de missende PCI-e 4.0 varianten) heb ik zojuist toegevoegd aan de filters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Super!

Ik heb het getest en het werkt perfect.

Dank je wel, dit spaart mij een hoop gedoe.

[ Voor 88% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 03-10-2019 15:36 ]

Pagina: 1