Tyan Thunder K7 + Silverado's

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:55

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Is het mogelijk kwa ruimte om twee Silverado's te plaatsen op de Tyan Thunder K7? Of kom je niet uit met die condensators?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

denk niet dat het gaat passen, zou ook wel erg zwaar worden...
zo'n silverado kost 159 gulden per stuk (totaal 318 gulden), daar kan je bijna waterkoeling voor aanschaffen :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:55

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Waterkoeling is weer zo'n gedoe. Het past trouwens, aangezien er iemand hier rond zweeft met de zowat dezelfde config :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Erhh, misschien zie ik hier iets over het hoofd, maar waarom zou je het in je hersenpan halen om een serverplank te overklokken ? Je hebt nu al een hele lompe voeding nodig om het ding van 'juice' te voorzien.

Afgezien van het feit dat je alles via de bruggen op de CPU moet doen, want het Tyan bord heeft geen overklok opties.

* JumpStart zou zich bij een duur stuk hardware zich volledig houden aan de door Tyan en AMD goedgekeurde hardware.

[edit: URL opgezocht]

Zie Read me First! Thunder K7 (S2462)

en Thunder K7 (S2462) Motherboard bij Recommended System
Configurations
linker kolom onderaan.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Ik heb twee silverrados draaien op mijn thunder k7, gaat prima. Overigens heb ik er ook nog een te koop (thunder k7). Mail even naar barzovski@hotmail.com als je interesse hebt.