Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
500-600
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, ASUS, EVGA
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige PC, gaat mee met upgrade.
Huidige desktop
Uitleg
Goedemiddag,
Ik ben van plan mijn PC wat up te graden komende maanden. Echter moet ik nog even wachter totdat de AMD CPU's beter beschikbaar zijn.
Op het moment heb ik een:
i7 4770k
16GB RAM
750W gold Seasonic voeding (wat jaartjes oud)
Radeon 7970 GPU.
2x 1440p monitor
De videokaart kan ik niet goed mee gamen op de 2k monitor. Dus die wil ik eerst upgraden. Dan zoek ik naar een 2e hands 1080ti. Als een RTX 2080 een betere idee is hoor ik het graag.
Nu twijfel ik een beetje over de modellen, ik zie dat MSI en ASUS het nog steeds goed doen, alleen kom ook vaak EVGA modellen tegen. Is het het waard om de EVGA boven de MSI te kiezen?
Wat ik gezien had is de RTX 2080 bijna even snel als de 1080ti. De 1080ti heeft wat meer VRAM (Waar je waarschijnlijk toch niet bovenkomt, maar goed)
Welk van de GTX1080ti modellen zou ik het beste kunnen kiezen?
Videokaart
Wat is je budget?
500-600
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, ASUS, EVGA
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige PC, gaat mee met upgrade.
Huidige desktop
Uitleg
Goedemiddag,
Ik ben van plan mijn PC wat up te graden komende maanden. Echter moet ik nog even wachter totdat de AMD CPU's beter beschikbaar zijn.
Op het moment heb ik een:
i7 4770k
16GB RAM
750W gold Seasonic voeding (wat jaartjes oud)
Radeon 7970 GPU.
2x 1440p monitor
De videokaart kan ik niet goed mee gamen op de 2k monitor. Dus die wil ik eerst upgraden. Dan zoek ik naar een 2e hands 1080ti. Als een RTX 2080 een betere idee is hoor ik het graag.
Nu twijfel ik een beetje over de modellen, ik zie dat MSI en ASUS het nog steeds goed doen, alleen kom ook vaak EVGA modellen tegen. Is het het waard om de EVGA boven de MSI te kiezen?
Wat ik gezien had is de RTX 2080 bijna even snel als de 1080ti. De 1080ti heeft wat meer VRAM (Waar je waarschijnlijk toch niet bovenkomt, maar goed)
Welk van de GTX1080ti modellen zou ik het beste kunnen kiezen?
我的名字是Mirno