Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik vind het een vervelende gang van zaken, en zou ook niet meteen een oordeel willen vellen wie er schuldig aan is. (ik ken er te weinig feiten voor WAAROM iemand een ban krijgt) Dat laatste zou een kritiek punt zijn, om meer open met de leden om te gaan, en niet een standaard email. Mensen die behoefte hebben aan aandacht zul je dan meer informatie kunnen verstrekken.
Dat users echter als onvolwassen (ook al zijn ze dan 12 of 15) kinderen gedragen, is ze zwaar aan te rekenen, en mogen de nabestaanden hier in hun handen knijpen dat alleen maar het niveau zou kunnen gaan stijgen.
Ik hoop echter dat alles in een wat rustiger vaarwater komt, maar dat er wel discussies als deze kunnen worden gehouden (GENUANCEERD!)
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
En een ouder/volwassener/slimmer persoon denk tgewoon even na, ziet in dat het zijn eigen schuld is (meestal) en gaat niet al te moeilijk doen. (Zou je denken)
Ik ben ook heel creatief in het bedenken van straffen. Zowel virtueel als in-real-life.
Ik denk dat een aantal modjes dat ook wel hebben, nou jah iig het genieten
Is nu nogal wat verwarrend... bose (als in die baggerspeakers) -> boze
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
[topic=59720/1/25]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Jij niet maar ja jij bent ook 1 van de meest populaire modjesOp maandag 19 november 2001 22:20 schreef Tom het volgende:
ICQ floods, spam, virusjes enzo komt regelmatig voor. Verder geen last gehad.
zelf heb ik mij (nog
En als je dan toch zo nodig wilt spammen, doe dan stoer en koop een paar pakken met eveloppen, paar pak schrijfpapier en een zooi postzegels.Op maandag 19 november 2001 23:01 schreef BAZZA het volgende:
[..]
zelf heb ik mij (nog) nooit tot dat soort praktijken verlaagt
*Tip: volgende maand kun je kerstzegels gebruiken scheelt weer geld
Verwijderd
Dan moet je wel het adres hebben van dat persoonOp maandag 19 november 2001 23:36 schreef Artwido het volgende:
En als je dan toch zo nodig wilt spammen, doe dan stoer en koop een paar pakken met eveloppen, paar pak schrijfpapier en een zooi postzegels.
*Tip: volgende maand kun je kerstzegels gebruiken scheelt weer geld
nah dat is mij te veel moeite hoor, ik heb geen hekel aan de modjes op dit forum en ook al zou dat zo zijn dan zou ik mijn energie er niet aan verspillen
en Lordspacie ? nah die kan niet eens spellen laat staan een mailtje versturen
Maar jaEE! STELELTE KLOOTZZAKKEN! IK WEET WAAR JO HIUS WONT!!! IK GA JOU SLAAN! KOM DAN MET DIE TYFOS KOP... etc
Verwijderd
Wat hebben jullie toch een geluk ik krijg nooit van zulke mailtjesOp maandag 19 november 2001 23:57 schreef IceStorm het volgende:
Ach, zo af en toe krijg ik op Gathering@tweakers.net nog wel eens een mailtje binnen in de trend van:
[..]
Maar jaDat maakt mijn dag dan wel weer goed (een dag niet gelachen is een dag niet geleeft
.
Ach ik wil je er wel een sturen hoorOp dinsdag 20 november 2001 00:04 schreef Hitpoint het volgende:
Wat hebben jullie toch een geluk ik krijg nooit van zulke mailtjes
Op maandag 19 november 2001 23:57 schreef IceStorm het volgende:
Ach, zo af en toe krijg ik op Gathering@tweakers.net nog wel eens een mailtje binnen in de trend van:
[..]
Maar jaDat maakt mijn dag dan wel weer goed (een dag niet gelachen is een dag niet geleeft
.
En IceStorm blijft de vrolijkste modOp dinsdag 20 november 2001 00:04 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ach ik wil je er wel een sturen hoor
Verwijderd
Kijkend naar die spelling zou dat best weleens Lordspacie kunnen zijnOp maandag 19 november 2001 23:57 schreef IceStorm het volgende:
[..]
.
Verwijderd
en waarom? omdat je mensen laat afsluiten als ze misbruik van de diensten maken en na een waarschuwing niet stoppen...
wacht maar jij gaat ZieN ik mijn hele familie op jou afstuurOp maandag 19 november 2001 23:57 schreef IceStorm het volgende:
[..]
.
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
WHAHAHA LOLOp maandag 19 november 2001 23:57 schreef IceStorm het volgende:
EE! STELELTE KLOOTZZAKKEN! IK WEET WAAR JO HIUS WONT!!! IK GA JOU SLAAN! KOM DAN MET DIE TYFOS KOP... etc
.
Serieus? Of ff in elkaar gezet?
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Niet zo letterlijk maar ik wil wel van soortgelijke strekkingOp dinsdag 20 november 2001 00:09 schreef Joop het volgende:
WHAHAHA LOL
Serieus? Of ff in elkaar gezet?
Ik bedoel, iemand die zegt dat ie me komt slaan daar wordt ik niet bang van
IceStorm.. Ik ga je slaan! begin maar alvast te bibberenOp dinsdag 20 november 2001 00:18 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk maar ik wil wel van soortgelijke strekking. De ergste was overigens via ICQ maar ja.
Ik bedoel, iemand die zegt dat ie me komt slaan daar wordt ik niet bang van
I want to live forever, so far.. so good.
Mensen die hun PW kwijt zijn ofzo, en ons dan erg boos beschuldigen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
whehehe lol.. ik ken et.. 'k ben zelf ook @min geweest op een board met redelijk wat users.. ach jah ooit is er geen andere oplossing als een ban..Op maandag 19 november 2001 23:57 schreef IceStorm het volgende:
[..]
.
oeh toen ik die naam las, spatte er toch wat maagzuur op, ik voel me nou ook een beetje misselijkOp maandag 19 november 2001 23:30 schreef prenobe het volgende:
Tip: Lordspacie
Verwijderd
En dat had nog niemand gezien ?maandag 30 juli 2001
Op maandag 19 november 2001 23:01 schreef BAZZA het volgende:
zelf heb ik mij (nog) nooit tot dat soort praktijken verlaagt
Op maandag 19 november 2001 23:43 schreef BAZZA het volgende:
en Lordspacie ? nah die kan niet eens spellen laat staan een mailtje versturen
Who is John Galt?
Verwijderd
Laatste keer werd ik voor Saddam Hoessein uitgemaakt
Ik ben nog steeds niet dood of opgepakt door Amerikanen, dus het valt allemaal wel mee
Neehoor, ik ben de schuldige, kijk maarOp dinsdag 20 november 2001 08:45 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zie 't nu pas. Brammus is de schuldige
s = z
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11072946#11072946
Euh. Dat lijkt erg op een Warez-request.Op dinsdag 20 november 2001 11:26 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Hey Dash, heb je advance wars al? ...ivm je usericon(s)
Zo ja, waar heb je 'm weg?
LA is niet de meest handige plek om dat te doen.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Oooooohhhhh .. foeiOp dinsdag 20 november 2001 11:25 schreef JvS het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben de schuldige, kijk maar
Wat is het nou weer voor iets stoms dat alleen in c_admin.js '<a name=\"#"+id+"\">' staat, en niet in c_mod.js en c.js. Ook niet-admins willen wel eens naar specifieke posts kunnen linken hoor.Op dinsdag 20 november 2001 11:25 schreef JvS het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11072946#11072946
Hey, verrek ik zie iets raars!Op dinsdag 20 november 2001 11:46 schreef Onno het volgende:
[..]
Wat is het nou weer voor iets stoms dat alleen in c_admin.js '<a name=\"#"+id+"\">' staat, en niet in c_mod.js en c.js. Ook niet-admins willen wel eens naar specifieke posts kunnen linken hoor.
Dat alleen in c_admin.js '<a name=\"#"+id+"\">' staat. En niet in c_mod.js en c.js. Ik denk dat ook niet-admins wel is naar een specifieke post willen linken!
Ja idd, ik zal dit draadje wel even naar iemand toesturen, bedankt dat je dit even netjes opmerktOp dinsdag 20 november 2001 12:24 schreef morgoth het volgende:
[..]
Hey, verrek ik zie iets raars!
Dat alleen in c_admin.js '<a name=\"#"+id+"\">' staat. En niet in c_mod.js en c.js. Ik denk dat ook niet-admins wel is naar een specifieke post willen linken!
Ik heb gelukkig geen flauw idee waar jullie het over hebben, kan iemand mij verduidelijken wat Onno bedoelt ?Op dinsdag 20 november 2001 12:29 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Ja idd, ik zal dit draadje wel even naar iemand toesturen, bedankt dat je dit even netjes opmerkt
Aannames zijn fataal.
Als je modrechten hebt, dan zit er achterOp dinsdag 20 november 2001 12:37 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen flauw idee waar jullie het over hebben, kan iemand mij verduidelijken wat Onno bedoelt ?
Advance wars is een spel voor de GBA wat 1 dezer dagen uit gaat komen (maar ik wacht toch op doomOp dinsdag 20 november 2001 11:31 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Euh. Dat lijkt erg op een Warez-request.
LA is niet de meest handige plek om dat te doen.![]()
Aha, owkee.Op dinsdag 20 november 2001 12:48 schreef wasigh het volgende:
[..]
Advance wars is een spel voor de GBA wat 1 dezer dagen uit gaat komen (maar ik wacht toch op doom)u
Maar je zult het met me eens zijn dat de formulering wel lijkt op zaken die je wel eens in SU ziet.
Aannames zijn fataal.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Verwijderd
Ik kan me herinneren dat ik dat toe 3 keer toe op bugs.topix.nl heb gepost als feature request, en dat was toen Arjen er nog wat mee deed...Op dinsdag 20 november 2001 11:46 schreef Onno het volgende:
[..]
Wat is het nou weer voor iets stoms dat alleen in c_admin.js '<a name=\"#"+id+"\">' staat, en niet in c_mod.js en c.js. Ook niet-admins willen wel eens naar specifieke posts kunnen linken hoor.
Best vaag inderdaad...
Hee, die feature kende ik nog niet.Op dinsdag 20 november 2001 12:39 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Als je modrechten hebt, dan zit er achter [afbeelding] een linkje naar de desbetreffende posts. Als je geen modrechten hebt in een forum, dan zit er dat niet
* AntonT sleutelt voor de zoveelste keer maar weer eens aan de js-en.
Verwijderd
HAHAHAHA, dergelijke berichtjes ken ik nog wel uit de tijd dat ik op de incasso-afdeling van het GAk werkte...."IK ZAL WEEL EFEN LAANGSKOMME OM DE POEL IN BUIN TE SLLAAN STEELETJE KATLIJDERS"...zoals je al zegt, een dag niet gelachen is een dag niet geleefdOp maandag 19 november 2001 23:57 schreef IceStorm het volgende:
[..]
.
Herlaad uw JavaScript en ontdek de feature!Op dinsdag 20 november 2001 13:11 schreef AntonT het volgende:
[..]
Hee, die feature kende ik nog niet.
* AntonT sleutelt voor de zoveelste keer maar weer eens aan de js-en.
Bedoel je dat het probleem dat Onno aankaartte verholpen is (ik snap er namelijk de ballen niet vanOp dinsdag 20 november 2001 13:22 schreef AntonT het volgende:
[..]
Herlaad uw JavaScript en ontdek de feature!
Veel verder dan een valse SMS boodschap onder mijn naam naar Morgoth zijn ze nooit gekomen.Wat ik mij afvraag is er al eens een user zo kwaad geweest op een crewmember of andersom dat er werkelijk van: stalking, pesterijtjes, pizzas op verkeerde namen bestellen, of zelf fysiek geweld sprake is geweest of mee word gedreigd ??
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Dank.Op dinsdag 20 november 2001 13:22 schreef AntonT het volgende:
Herlaad uw JavaScript en ontdek de feature!
Verwijderd
Da's meer een grammaticale foutOp dinsdag 20 november 2001 10:29 schreef justmental het volgende:
ummm ik zal mijn oude Nederlands boeken weer eens opzoeken
maar zo erg als bij Lordspacie is het (nog
Oww!Op dinsdag 20 november 2001 08:45 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zie 't nu pas. Brammus is de schuldige
Damn! Af en toe heb ik mijn kop nog onder die steen liggen terwijl de rest er al onder uit was...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
ehm, hoe moet ik nou weten dat alleen mods dat kunnenOp dinsdag 20 november 2001 11:46 schreef Onno het volgende:
[..]
(nee, ik kan niet alle kleine ins en outs van topix).
Wel handig dat users dit nu ook kunnen. Ik zag het ook pas vanochtend iemand anders doen
Dan was die opmerking zeker niet specifiek aan jou gericht, maar bijv. aan degene die dit er voor de mods ingeklust heeft.Op dinsdag 20 november 2001 15:32 schreef JvS het volgende:
ehm, hoe moet ik nou weten dat alleen mods dat kunnen.
Verwijderd
waarom kreeg ik dan geen reactie, toen ik meelde naar dit adres?? Ik was me username vergeten, weet hem nogsteets niet trouwens.Op dinsdag 20 november 2001 00:36 schreef JvS het volgende:
Gathering@tweakers.net lezen zorgt inderdaad voor een hoop boze mail
Mensen die hun PW kwijt zijn ofzo, en ons dan erg boos beschuldigen. Moet kunnen
. Wij antwoorden wel.
Moest ik ook boos worden
Verwijderd
Ach... ik heb eens gemailt en toen kreeg ik meer dan een maand later pas een mailtje terugOp dinsdag 20 november 2001 17:01 schreef Basz het volgende:
waarom kreeg ik dan geen reactie, toen ik meelde naar dit adres?? Ik was me username vergeten, weet hem nogsteets niet trouwens.
Moest ik ook boos worden
onze modjes zullen het wel druk hebben
Verwijderd
Dat moet het wel zijn want ik ben zoooo belangrijk dat je mij eigenlijk niet kan negerenOp dinsdag 20 november 2001 19:09 schreef morgoth het volgende:
Neuh, gewoon filtertje... als bazza mailt wordt ie in de mailserver bewaart en dan na een maand komt ie pas in de inbox![]()
Hmjaa, jij bent heel belangrijk! Bij de meeste users doen we namelijk 2 maanden voordat ze eindelijk in onze inbox komenOp dinsdag 20 november 2001 19:15 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn want ik ben zoooo belangrijk dat je mij eigenlijk niet kan negeren
nee das te kortOp dinsdag 20 november 2001 20:52 schreef Basz het volgende:
ooow dus kan ik over ongeveer 3 weken een meeltje van jullie verwachten
Verwijderd
Wat is er eigenlijk met die lordspacie? Maby un linkie ofzo van het topic waar HET allemaal gebeurde?Op maandag 19 november 2001 23:43 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Dan moet je wel het adres hebben van dat persoon
nah dat is mij te veel moeite hoor, ik heb geen hekel aan de modjes op dit forum en ook al zou dat zo zijn dan zou ik mijn energie er niet aan verspillen
"en Lordspacie ? nah die kan niet eens spellen laat staan een mailtje versturen"
Lordspacie is een user die probeerde alleen in de Huiskamer te komen. Vroeger was er een postratio: als je meer dan 150 posts IN techfora hebt, dan mag je erin. Echter 1 post in de huiskamer is -1 post van de tech-posts.Op dinsdag 20 november 2001 21:48 schreef R.T.B het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die lordspacie? Maby un linkie ofzo van het topic waar HET allemaal gebeurde?
Dus: Lordspacie ging allemaal onzin/rotzooi dingen posten in de techfora wat dit forum vervuilt. Zodoende is hij gebanned. Er zit meer achter, maar dat bespaar ik je.
Verwijderd
Zijn er niet van die topics waar er van die egte newbies zijn die beginnen te schelden?, die wil ik egt wel lezen, paar linkjes alstublieft?
Gewoon de slotjes lezen, daar leer je een hoop van , en tis vaak ook nog wel vermakelijkOp dinsdag 20 november 2001 22:18 schreef R.T.B het volgende:
Zijn er niet van die topics waar er van die egte newbies zijn die beginnen te schelden?, die wil ik egt wel lezen, paar linkjes alstublieft?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Kijk naar sommige vanje eigen topicsOp dinsdag 20 november 2001 22:18 schreef R.T.B het volgende:
maar dat is juist het leuke, de domme usertjes bestuderen, een van de interessantste dingen op GoT!![]()
Ik weet nog wel dat Lordspacie op een ander forum GoT heeft gepromoot.
Hij (met nog een aantal anderen) heeft toen half GoT op zijn dak gehad, dit was zo'n beetje zijn bizarste aktie.
Een x-aantal mensen heeft toen op dat forum een account aangemaakt om excuses namens GoT aan te bieden.
[/off topic]
Jeetje, valt dat al onder "oude tijd" ?Op dinsdag 20 november 2001 22:42 schreef Flaman_Creationz het volgende:
oh jah lordspacie
goeie oude tijd
Ik weet nog dat tijdens die 'periode' mensen het ook altijd over "vroeger" hadden, omdat het toen allemaal veel beter was..
Achja, de conclusie: Vroeger was alles beter
gaat gelukkig niet voor alles op: PC's, geheugenprijzen, processoren, etc.Op woensdag 21 november 2001 01:27 schreef JvS het volgende:
[..]
Achja, de conclusie: Vroeger was alles beter.
doe mij maar de conclusie: morgen wordt het beter.
Heb je ook iets om naar uit te leven.
Niet?
[Specs]
Tegenwoordig worden mails sneller behandeld. Ik probeer zelf binnen 24 te reageren en ik ben niet alleen (zie post JvS).Op dinsdag 20 november 2001 18:52 schreef BAZZA het volgende:
Ach... ik heb eens gemailt en toen kreeg ik meer dan een maand later pas een mailtje terug
Soms duurt het wat langer maar nooit langer dan 3 dagen bij mijn weten. Mocht je na 3 dagen geen antwoord hebben om wat voor vage reden dan ook, trek even aan de bel.
Voorbeeld, er staan nu nog 3 mailtjes, 1tje van gisterenavond laat en 2 waar een 'verhaal' bij getypt moet worden (en daar heb ik nu geen tijd voor
Maar verder weinig last.
<font size=1>/me gaat nu een enorm stuk ongeverfd hout opzoeken</font>
Hij was lichtelijk sarcastisch bedoeldOp woensdag 21 november 2001 05:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
gaat gelukkig niet voor alles op: PC's, geheugenprijzen, processoren, etc.
doe mij maar de conclusie: morgen wordt het beter.
Heb je ook iets om naar uit te leven.
Wel eiken he?Op woensdag 21 november 2001 07:40 schreef Kaj. het volgende:
<font size=1>/me gaat nu een enorm stuk ongeverfd hout opzoeken</font>
Verwijderd
Dat vind ik wel een hele onnozele actie......Op dinsdag 20 november 2001 22:49 schreef bazs2000 het volgende:
[off topic]
Een x-aantal mensen heeft toen op dat forum een account aangemaakt om excuses namens GoT aan te bieden.
[/off topic]
Verwijderd
Virtual_nobody dacht ik?
Ik ken Lord Spacie niet en vroeg mij dus ook af wat er zo fout aan hem was. Na een beetje research kwam ik er ook achter waarom die gebanned was.
Viel mij wel op dat die: enkel
ALTIJD als: enkelt
schreef. Volgens mij pikte Hillie hem er daardoor ook uit. En door Suus (
jaja ik heb me huiswerk gedaan
die eer gun ik hem niet
geniaal topic wasdat trouwens; iemand postte ergens dat GoT'ers nerds zijn. nou ja, klopt ook wel een beetje, ik kan er niet mee zittenn. maar nadat hij/zij dat gepost had is de _allereerste_ reaktie van (3x raden) lord spacie!
en wat post hij?
"pardon?"
dus LS direkt in de aanval en iedereen tegen hem zeggen dat hij ff kalm moet doen enzo. daar is naar mijn weten nog een slotje op gekomen (ook niet erg verwonderlijk)
This too shall pass
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
usertje
toch icestorm zeg iets ik be toch een stoute user
waar of niet
ach dat went vanzelfOp donderdag 22 november 2001 21:14 schreef ikbenveldmuis het volgende:
variant:
hebben users die in su posten wel eens mod gehad met boze users?
* D2k antwoord: yeps
(was bij mj btw meer in P&W zelf
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ik ookOp donderdag 22 november 2001 21:14 schreef ikbenveldmuis het volgende:
variant:
* Bolk antwoord: yeps
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
weten jullie trouwens al wie er achter die DoS attack zat van een paar weken terug ?
Verwijderd
jupz ben een keer helemaal verrot gescholden via msn/icqOp donderdag 22 november 2001 21:14 schreef ikbenveldmuis het volgende:
variant:
/me antwoord: yeps