Kan een HPS straatlamp werken op een 12v 150w inverter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Cedrick Meckes
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-06-2024
Hallo,

Ik ben totaal nieuw op Tweakers.

Ik heb sinds een jaar een 43wp 12v solar setupje. nu heb ik hierbij ook een 12v 150w inverter, nu is mijn vraag of ik een andere omvormer moet kopen voor 't volgende.

ik heb een BAILEY STRPLNARM FAE44205 SMART VB CL1 E27 M(JM) 70W CR gezien. deze kunnen SON-T van 50 tot 400w en Metaalhalogeenlampen aansturen nu zal ik voorde 70w of 150w gaan

kan deze op de volgende omvormers werken???

1. tronic tsw-150 a1
2. gembird p/n eg-pwc 031

ik heb een 14ah 12v accu van victron en zal deze niet langer laten branden dan 30min

ik verneem graag van jullie

Mvg. Cedrick Uit Joure

Beste antwoord (via Cedrick Meckes op 25-02-2020 14:42)

Verwijderd

Antwoord op je vraag heb ik niet, maar waarom ga je niet voor een LED armatuur? Dat is (elektrisch) veel eenvoudiger en je hebt niet te maken met kapotte lampen en geel licht.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Antwoord op je vraag heb ik niet, maar waarom ga je niet voor een LED armatuur? Dat is (elektrisch) veel eenvoudiger en je hebt niet te maken met kapotte lampen en geel licht.

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

reken er maar op dat de inschakelpiek zo groot is dat het niet gaan werken... ik zou inderdaad zoals @Verwijderd zegt voor led gaan veel veel makkelijker.

euhmmmm

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 20:06
De inschakelpiek gaat je inderdaad wel nekken.

Helemaal aangezien die omvormers die je noemt waarschijnlijk niet echt van al te beste kwaliteit zijn. Vraag me af of die het sowieso aan kunnen om hun opgegeven vermogen continu te leveren.

Maar denk dat een goede omvormer hier ook een hele kluif aan zal hebben.

• Cedrick Meckes
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb mijn keuze gemaakt na lang twjfelen.
ik ga voor een lightronics KFK LED of een Brisa LED van het zelfde merk.
idd klopt ik heb niet de beste omvormer maar in ieder geval bedankt voor de racties

specs van omvormer:

Goalzero Yeti 150
Goalzero Boulder 50