Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem Apex Legends spelen op lage settings met constant 144 FPS (heb al een 144Hz monitor, maar tik momenteel maar 70-80 average fps aan met lows van 40)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het totale systeem bestellen en laten assembleren, er is geen absolute max maar ik zit te denken aan 1200 euro~. (Als mijn doel met minder haalbaar is prima natuurlijk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
M'n muis/keyboard, en mijn monitor blijf ik gebruiken (Iiyama ProLite GB2488HSU-B1)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De sapphire radeon RX 5700 XT Pulse lijkt een goede koop, alleen zie ik wel wat posts (https://www.reddit.com/r/...crashing_in_apex_legends/) die mij enigzins zorgen baren weet niet of dat terecht is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, hoeft geen straaljager te worden maar niet zo kritisch..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een advies over welke PC (samengesteld) ik het beste kan bestellen zodat ik mijn doel (144Hz apex) haal.
Ik heb op internet al wat rond gevraagd en gekeken, dit lijkt mij voorlopig een aardig systeem wat denken jullie daarvan? Let op: er ontbreekt nog een kast, iemand die daar aanraders voor heeft?
Ik wil met het nieuwe systeem Apex Legends spelen op lage settings met constant 144 FPS (heb al een 144Hz monitor, maar tik momenteel maar 70-80 average fps aan met lows van 40)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het totale systeem bestellen en laten assembleren, er is geen absolute max maar ik zit te denken aan 1200 euro~. (Als mijn doel met minder haalbaar is prima natuurlijk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
M'n muis/keyboard, en mijn monitor blijf ik gebruiken (Iiyama ProLite GB2488HSU-B1)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De sapphire radeon RX 5700 XT Pulse lijkt een goede koop, alleen zie ik wel wat posts (https://www.reddit.com/r/...crashing_in_apex_legends/) die mij enigzins zorgen baren weet niet of dat terecht is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, hoeft geen straaljager te worden maar niet zo kritisch..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een advies over welke PC (samengesteld) ik het beste kan bestellen zodat ik mijn doel (144Hz apex) haal.
Ik heb op internet al wat rond gevraagd en gekeken, dit lijkt mij voorlopig een aardig systeem wat denken jullie daarvan? Let op: er ontbreekt nog een kast, iemand die daar aanraders voor heeft?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 448,99 | € 448,99 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 121,50 | € 121,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.066,13 | ||