Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Synology] Docker Unifi Video issues

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:16
Ik had Unifi Video draaien in een docker container. Upgraden is altijd een issue met dit kreng, dus dat ging ook nu weer fout. Is wel eens vaker fout gegaan. Daarna kon ik de container weggooien en weer opnieuw maken. Ik zit nu met de handen in het haar want bij het opnieuw maken van de container gaat het fout. Althans de container wordt gemaakt en als dat klaar is zou je een Unifi pagina moeten krijgen waarbij je de nvr kan configureren. Die komt niet. Ik krijg een inlogscherm. En wat ik daar ook invul. Ik kan niet inloggen.
  • Mijn bestaande user/pass werkt niet[/li]
    • Default ubnt/ubnt werkt niet.
    • Unbt zonder ww werkt niet.
    • User leeg en ubnt als wachtwoord werkt niet.
    • Alles leeg werkt niet
Klikken op 'forgot password' heeft ook geen zin. Dan krijg ik de melding: unable to recover password for that account. Please contact your system administrator.

User en password staan in een MongoDB. Althans dat is volgens mij het geval bij deze Unifi Docker image (https://hub.docker.com/r/pducharme/unifi-video-controller). Maar de database is compleet leeg. Daar staan geen user/pass gegevens in.

Het was ook even vogelen om in die db te komen. Ik kom daar alleen als ik de docker container van de unifi video pak en dan op het tablad terminal 'nieuw' aanklik en het comando "mongo 127.0.0.1:7441/av" geef. Ik heb de instructies hier gevolgd: https://community.ui.com/...86-4daa-a031-c77baa036bed. Maar zoals ik al zei, de db is leeg.

Veeg mij nu maar op. Ik raak hier tamelijk gefrustreerd van, omdat ik hier nu al 3 dagen mee aan het prutsen ben. Misschien dat hier nog iemand een helder momentje heeft?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:16
Laat maar. Camera's zitten nu in Synology Surv. Station.
Werkt ook.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• BorisBoef
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 21:52
Ik heb hetzelfde probleem. tot 3.10.5 ging alles goed, maar alle versies daarna krijg ik niet meer aan de gang. ook niet als ik alle config verwijder. Zelfde probleem, alle users die ik probeer werken niet.