Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rj45 connector op cat7 kabel

Pagina: 1
Acties:

• Demoric
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2024
Hallo,

net verhuist en heb een cat7 utp kabel getrokken naar mn nieuwe mancave. Nu probeer ik connectors te plaatsen op die kabel. Heb speciaal van die plated connectors gekocht want las dat die beter waren. Alleen Ik krijg die 8 draadjes met geen mogelijkheid in de connector. Wat doe ik fout? Zijn er verschillende maten aan rj45 connectors? Als ik ze alle 8 naast elkaar iets zijn ze al breder dan ingang van connector. En ze schuiven ook uit de gebruikelijke volgorde als ik het erin forceer... Help!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41
Kabel aansluiten op een Cat7 wanddoosje en vanaf daar (soepele) patchkabels gebruiken.

• Demoric
Ja aan de andere kant ga ik dat doen, alleen in de meterkast moet er een connector op zodat deze direct in de modem kan

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:19
Demoric schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:15:
Ja aan de andere kant ga ik dat doen, alleen in de meterkast moet er een connector op zodat deze direct in de modem kan
wanddoosje plaatsen in meterkast en een kleine patchkabel kopen?

• Demoric
Heb dit nu maar gedaan inderdaad, meterkast is nu gelukt, moet alleen boven nog even netjes maken. Had nu een opbouwdoos gekocht en moet eigenlijk een inbouwdoos zijn, die opbouwdoos is niet fatsoenlijk te bevestigen blijkt :P