Laptop search

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-06 23:20
Mijn vraag
Beste experts, wil graag mijn laptop na 10 jaar trouwe dienst vervangen...

Heb momenteel een Asus Intel Celeron CPU 1000M @ 1.80Ghz 4,00 GB RAM 64-bits besturingssysteem x64-processor
Windows 8.1.
2 x USB aansluiting
1 x HDMI aansluiting
1 x LAN aansluiting
1 x VGA aansluiting
3,5 mm mini jack-in aansluiting
Sd-kaart aansluiting

Relevante software en hardware die ik gebruik
Op de VGA aansluiting na die ik momenteel op mijn laptop heb zijn de overige reeds aanwezige hardware aspecten welkom (USB, HDMI, 3,5 mm mini jack-in, SD, LAN).

Dingen die ik over het algemeen doe met de device
Film kijken via (bijvoorbeeld) Netflix
Internet browsing
Soundtracks / muziek luisteren
Boekhouding (Excel en Word)
Procesanalyse (Microsoft Visio)
Powerpoint
Is het mogelijk om draadloos video / audio te streamen met je tv/beamer evenals je hedendaags met je telefoon kunt doen (i.p.v. vanaf je laptop via HDMI kabel je video of muziek draadloos op je tv of andere devices zoals een beamer afspelen)? Zou wel gaaf zijn.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn broertje heeft een tijdje geleden een Lenovo Yoga gekocht, is ie wel tevreden mee, vraag me af of dit niet tooo much is voor de dingen die ik met het toestel wil verrichten.

Budget
Maximaal 500 euro lijkt me redelijkerwijs voldoende gezien hoe vaak en veel de device gebruikt zal worden.

Levensduur
Zou evenals van mijn huidige laptop van het nieuwe apparaat nog jaren willen genieten.

Looking forward hearing from your expertise soon.

Thnx in advance! :*)

Every problem should be seen as a challenge or opportunity

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-06 15:39
Voor laptop advies zou ik dit na lezen

reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2019
freaky89 schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:40:
Is het mogelijk om draadloos video / audio te streamen met je tv/beamer evenals je hedendaags met je telefoon kunt doen (i.p.v. vanaf je laptop via HDMI kabel je video of muziek draadloos op je tv of andere devices zoals een beamer afspelen)? Zou wel gaaf zijn.
Ja er zijn veel verschillende technieken. Mede afhankelijk van het besturingssysteem.
Kijk eens naar een chromecast. Deze is nl ook geschikt voor video streaming en niet alleen screen sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450524

Een Intel Core i5 met 8GB en FHD scherm zou haalbaar moeten zijn en zou ik zeker adviseren als je weer voor tien jaar wilt gaan. :)