Digitale eigen gemaakte kaart???

Pagina: 1
Acties:

• Thunderbyte
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02-2024
Hoi,

Ik heb een beetje vreemde vraag, maar ik zoek voor een vriend van me, die heeeeel weinig verstand heeft van computers een online website waar je eigen gemaakte digitale kaarten kan maken. dan zou je denken daar zijn er honderden van...klopt, alleen ik kan geen site vinden waar je een eigen foto of afbeelding vanaf je harddisk kan plaatsen in die kaart, er zijn wel websites dat je een http of ftp adres op kan geven maar niet lokaal... helaas snapt die gene helemaal niks van uploaden of zo, en als je dat aan hem uitleg verwacht ik medio kerstmis dat hij het begint te begrijpen :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Pfffff.... ik was al bang dat het bij mij ook Medio kerst zou zijn voordat _ik_ je verhaaltje snapte...

Anyway, probeer eens gewoon via zoeits als geocities ofzo, meen dat je daar online een simpele HTMLin elkaar kunt flanzen.
Kun je ook best een kaartje mee maken.
Wat is er overigens mis met een lokaal proggie (of Office ofzo)?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:50
Kan je niet een eigen site bouwen met zo'n kaart van je zelf en dan de link door geven aan iemand anders???

het zou een oplossing kunnen zijn anders zou ik het ook niet weten

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05
Het is echt het makkelijkst om zelf een .html pagina te maken met de foto's + tekst. Desnoods maak je hem in Word door Save as HTML te gebruiken.

Vervolgens copy/paste je de HTML pagina rechtstreeks in Outlook (Express) en verzend die als HTML.