Verwijdering User Review - VapingQueen - CuBras

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 13:42
Het verwijdering verzoek gaat om de review dat hoort bij V&A-advertentie:
V&A aangeboden: Microsoft Xbox Game Pass voor de PC, 3 maanden

Na de koop netjes de code ontvangen, maar wat er niet in de advertentie stond was dat het een token code betrof. Had ik dit geweten had ik de veiling aan mij voorbij laten gaan.

Zoek je in het V&A gedeelte naar een Game Pass, dan staat er bij meerdere vermeld dat het via een deelnemend product is aangeschaft en dat dit via amdrewards moet worden verzilverd.

Daarop aangegeven bij VapingQueen dat de code hierdoor onbruikbaar zou zijn (screenshot toegevoegd in de DM-reactie), dat de code niet geactiveerd kon worden.
Gezien haar houding wilde ik hier verder geen tijd aan besteden. Ook omdat het om een klein bedrag ging.
Wel heb ik een review geplaatst, waar zij een wraak review terug plaatste.

Graag het verzoek om haar user review over mij te verwijderen aangezien dit meer op emotie lijkt te zijn gebaseerd. Met de verkoper ga ik er niet uitkomen.

Edit:

Ik snap dat er terughoudend wordt gedaan om de restitutie.
Je weet niet of de koper de code heeft geactiveerd.
Het is alleen een andere situatie als de code aan bepaalde voorwaarden moet voldoen dat niet bekend is geweest bij de koper. Daar is mijn review naar haar toe op gebaseerd.

[ Voor 11% gewijzigd door CuBras op 29-09-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 13:42
Wordt hier nog iets mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

CuBras schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:19:
Wordt hier nog iets mee gedaan?
Nee, wij gaan niet eenzijdig een review van een ander weghalen. Dit mag je fijn zelf met @Verwijderd bespreken. Zodra jullie hier akkoord over hebben horen we het wel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan niet....

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Microkid

Blijkbaar vind meneer het niet nodig om te reageren, desondanks dat hij hier al meerdere keren is geweest, dus laat het maar zoals het is.