Sinds afgelopen week heb ik mij gestort op Angular. Echter blijf ik met 1 vraag zitten waar ik niet echt een antwoord op kan vinden. Er zijn verschillende manieren om de routing te registreren, je kan bijvoorbeeld een aparte routing.module maken en daarin alle routes declareren of dit direct in de app.module.ts gooien.
Is dit enkel voorkeur of heeft dit ook nog impact ergens op?
Zoals ik het nu zie is het meer voorkeur en ligt het aan de situatie. Als er weinig routes zijn voor de app is het misschien wat omslachtig om dit in een aparte ts file te zetten. Als het er veel zijn is het wel netjes.
Zijn hier nog standards voor of wat is gebruikelijk?
Op internet kan je uitgebereid informatie vinden over routing maar nergens over wanneer je het in een aparte file moet zetten of wanneer je het in je app.module kan zetten.
Is dit enkel voorkeur of heeft dit ook nog impact ergens op?
Zoals ik het nu zie is het meer voorkeur en ligt het aan de situatie. Als er weinig routes zijn voor de app is het misschien wat omslachtig om dit in een aparte ts file te zetten. Als het er veel zijn is het wel netjes.
Zijn hier nog standards voor of wat is gebruikelijk?
Op internet kan je uitgebereid informatie vinden over routing maar nergens over wanneer je het in een aparte file moet zetten of wanneer je het in je app.module kan zetten.
If i only had more coffee...