Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1. Gamen, niet elke dag, af en toe
2. Netflixen, Youtube, email ->internetten dus
3. Af en toe een klein videotje bewerken voor op Youtube, heel kleinschalig)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zeker niet meer dan 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] 1.Wifi onboard!
2.Veel USB 3.0 poorten lijkt me handig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD krijgt van mij een lichte voorkeur op Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er mag best wat ruimte in de behuizing. Het hoeft dus niet klein, stoort me niet. Liever ATX dan microATX moederbord.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
1.Ik wil dat jullie mij helpen met een game -pc die de nieuwste spellen aankan,
2. ik speel vooral simulatiespellen. Bij simulatiespellen is processor soms belangrijker dan de videokaart. Daarom wil ik liefst een redelijke zware processor in het systeem.
3. Door de mods die je aan een spel toevoegt is ram heel belangrijk (kan snel vollopen). Daarom wil ik minstens 32gb ram hebben en liever 64gb (Maar dit neemt hap uit me budget., (Moet wel kunnen uitbreiden naar evt. 48gb ram of 64gb ram)
4. Ik wil (moet niet
) dat jullie kijken of het systeem comptabel is wat ik net samengesteld heb.
5. Jullie mening over dit systeem alstublieft.(wat kan er beter?)
6. Interne opslag hoef ik niet zoveel. Ik game maar af en toe en daarom denk ik met die 1000gb ssd wel voldoende heb.
Ik wil graag ook dat het besturingssysteem Windows 10 inbegrepen zit in het budget.
Nog een kleine vraag. Is een optische schijf nog nodig dag van vandaag ? ik ben aan het twijfelen of ik een Blue ray speler wil aan toevoegen of niet...
1. Gamen, niet elke dag, af en toe
2. Netflixen, Youtube, email ->internetten dus
3. Af en toe een klein videotje bewerken voor op Youtube, heel kleinschalig)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zeker niet meer dan 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] 1.Wifi onboard!
2.Veel USB 3.0 poorten lijkt me handig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD krijgt van mij een lichte voorkeur op Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er mag best wat ruimte in de behuizing. Het hoeft dus niet klein, stoort me niet. Liever ATX dan microATX moederbord.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
1.Ik wil dat jullie mij helpen met een game -pc die de nieuwste spellen aankan,
2. ik speel vooral simulatiespellen. Bij simulatiespellen is processor soms belangrijker dan de videokaart. Daarom wil ik liefst een redelijke zware processor in het systeem.
3. Door de mods die je aan een spel toevoegt is ram heel belangrijk (kan snel vollopen). Daarom wil ik minstens 32gb ram hebben en liever 64gb (Maar dit neemt hap uit me budget., (Moet wel kunnen uitbreiden naar evt. 48gb ram of 64gb ram)
4. Ik wil (moet niet
5. Jullie mening over dit systeem alstublieft.(wat kan er beter?)
6. Interne opslag hoef ik niet zoveel. Ik game maar af en toe en daarom denk ik met die 1000gb ssd wel voldoende heb.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 108,50 | € 108,50 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 205,05 | € 205,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 600 Window Zwart | € 77,05 | € 77,05 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D30AESB | € 153,99 | € 153,99 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 121,50 | € 121,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 931,04 | ||
Ik wil graag ook dat het besturingssysteem Windows 10 inbegrepen zit in het budget.
Nog een kleine vraag. Is een optische schijf nog nodig dag van vandaag ? ik ben aan het twijfelen of ik een Blue ray speler wil aan toevoegen of niet...