Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 214148

Topicstarter
Mijn vraag
...Ik wil (evenals dat op mijn Samsung S4 kon worden ingesteld) op min nieuwe Alcatel 1S instellen dat ik een gesprek kan accepteren door op de groene knop te klikken zonder te hoeven vegen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
prive informatie verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door The Wizard op 29-09-2019 10:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 214148 schreef op zondag 29 september 2019 @ 00:22:
Mijn vraag
...Ik wil (evenals dat op mijn Samsung S4 kon worden ingesteld) op min nieuwe Alcatel 1S instellen dat ik een gesprek kan accepteren door op de groene knop te klikken zonder te hoeven vegen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
We zijn hier geen helpdesk :F Je kunt zelf ook op internet zaken zoeken en kijken of die optie in je telefoon er ook is. Probeer eens te kijken in je instellingen menu en dan bij toegankelijkheid.

En misschien zit die functie er bij Alcatel toestellen helemaal niet in.

[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 29-09-2019 10:34 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Anoniem: 214148 Ik wil je sowieso adviseren niet zomaar met privégegevens te strooien op internet. Dat kan in deze wereld niet meer. Ik spreek je zo aan omdat je jezelf Opa noemt.

Voor jouw vraag zul je in de instellingen moeten zijn. Als dat geen optie is, zou je een alternatieve dialer kunnen proberen maar ook daar moet je heel kritisch zijn naar het belang van de applicatie... Vaak wordt zo'n app ontwikkeld om geld te verdienen. Als ze dat geld niet direct aan jou vragen, ben jij waarschijnlijk het product dat ze verkopen en dus zullen ze jouw gegevens gebruiken om voor geld te verkopen aan derden (al dan niet via advertenties).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53

The Wizard

Moderator Mobile
Zoals hier boven aangegeven, graag geen prive gegevens plaatsen. Elke telefoon heeft zijn eigen dailer, het beste is om gewoon te wennen aan de nieuwe dialer en geen dubieuze software te downloaden.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)