Ik wil YouTube Music heel graag een serieuze kans geven, maar daarvoor moet natuurlijk wél mijn muziek gemigreerd worden. Op internet zijn diverse diensten die aanbieden om dat te doen, maar het probleem is dat geen van allen de optie lijkt te hebben om "Liked Songs" van Spotify om te zetten. En laat daar nu net het grootste gedeelte van mijn muziek staan. Is er een manier om Liked Songs van Spotify te migreren naar YouTube Music, evt. via één of andere workaround?
Vraag
Beste antwoord (via TheVivaldi op 28-09-2019 22:45)
Je zou een nieuwe playlist kunnen maken in Spotify en op desktop in 1x alles in "Liked songs" selecteren, in de playlist slepen en dan die playlist importeren.
Alle reacties
Jemig, wat een stomme typfout in de titel
Kan een mod dat fixen?
Je zou een nieuwe playlist kunnen maken in Spotify en op desktop in 1x alles in "Liked songs" selecteren, in de playlist slepen en dan die playlist importeren.
Maar hoe? Want ik zie geen optie om alles te selecteren in Liked Songs in de desktop-app (en Ctrl+A werkt ook niet).Evianon schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:40:
[ Voor 3% gewijzigd door TheVivaldi op 28-09-2019 22:41 ]
De eerste selecteren en met shift ingedrukt de laatste aanklikken werkt in de Mac desktop versie in ieder geval.TheVivaldi schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:41:
[...]
Maar hoe? Want ik zie geen optie om alles te selecteren in Liked Songs in de desktop-app.
Ah ja, nu is dat inderdaad gelukt. Bedankt!
Pagina: 1