Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruikelijke office en desktop taken en foto's bewerken. Mijn vader gebruikt hiervoor Lightroom en de foto's die hij bewerkt zijn in RAW geschoten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een plafond, maar ik vond rond de 600 euro wel prima
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft net een LG 4k 32" scherm gekocht en daarnaast heeft hij diverse printers die mee gaan. Niet te klein aantal USB poorten (heeft hij nu wel) is dus wel aan te prettig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij heeft nu een oude Intel I3 met onboard GPU, systeem is van rond 2010. Ik wil weer een all-in-one CPU maar dan gewoon SNEL. Daarnaast werkt hij nu nog zonder SSD dus hij zal zich sowieso doodschrikken van performance verbetering
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik en geluid laag, maar hoeft niet top of the line
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Gewoon toetsen of dit een redelijk systeem is, goede mix van componenten en goede prijs voor de performance
Het volgende heb ik nu samengesteld:
Gebruikelijke office en desktop taken en foto's bewerken. Mijn vader gebruikt hiervoor Lightroom en de foto's die hij bewerkt zijn in RAW geschoten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een plafond, maar ik vond rond de 600 euro wel prima
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft net een LG 4k 32" scherm gekocht en daarnaast heeft hij diverse printers die mee gaan. Niet te klein aantal USB poorten (heeft hij nu wel) is dus wel aan te prettig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij heeft nu een oude Intel I3 met onboard GPU, systeem is van rond 2010. Ik wil weer een all-in-one CPU maar dan gewoon SNEL. Daarnaast werkt hij nu nog zonder SSD dus hij zal zich sowieso doodschrikken van performance verbetering
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik en geluid laag, maar hoeft niet top of the line
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Gewoon toetsen of dit een redelijk systeem is, goede mix van componenten en goede prijs voor de performance
Het volgende heb ik nu samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Voedingen | Corsair VS350 (80Plus) | € 32,99 | € 32,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 165,- | € 165,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 560,84 | ||
[ Voor 88% gewijzigd door Okasha op 28-09-2019 18:47 ]