Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Macbook of toch windows?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• johnnybravo88
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-01-2022
Hallo,
Al jaren werk ik op een macbook pro 15,4 inch late 2011 en dat deed ik met veel plezier. Ja hij was voortaan groot, warm en luidruchtig maar hij heeft me 8 jaar lang altijd geholpen. Maar nu is ie helaas gestorven en moet ik een nieuwe maar wat? Hopelijk kunnen jullie me helpen..

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk photoshop en illustrator. Daarbij soms wat videobewerken en natuurlijk wat surf en dagelijks gebruik. Overigens hobby matig dus niet voor werk.

Wat is je budget?
Lastig, zeg 1000 tot 1500 euro. Maar voor een goede (gebruikte) macbook wil ik best richting 2000 gaan als deze dan ook een jaar of 8 mee gaat.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar liefst wel een fatsoenlijk mee te nemen laptop, ook voor gebruik op de bank . Oh max 15,4 inch.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, nou ja eigenlijl een apple maar een nieuwe is veel te duur. Daarnaast lees ik steeds meer negatieve dingen over de macbooks pro van 2016 tot nu. Kortom ik sta zeker open voor windows, gaan deze tegenwoordig ook een jaar of 5/6 makkelijk mee?

Hopelijk kan iemand me helpen.

Dank alvast!